Helle Kr Skrevet 13. august 2003 #1 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg ønsker å rette en takk til alle på KG som har svart på våre spørsmål og ellers vært behjelpelig under planleggingen av vårt bryllup. Vi giftet oss lørdag 9. august - det var en fullstendig fantastisk opplevelse, helt ubeskrivelig! Vi er i ferd med å få tilsendt digitale bilder pr e-post for tiden, noe jeg kommer tilbake til lenger nede i denne tråden når jeg har fått redigert og lagt ut et-par eksemplarer på nettet. Da takker jeg for meg her inne. Lykke til alle fremtidige brudepar! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 13. august 2003 #2 Del Skrevet 13. august 2003 Gratulerer så mye som fru og med vel overstått (...det vil si... det er vel NÅ det begynner?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. august 2003 #3 Del Skrevet 13. august 2003 Velbekomme og hæppi skvett!! Klem Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 13. august 2003 #4 Del Skrevet 13. august 2003 Gratulerer med overstått dag :D Gleder meg til å se bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 13. august 2003 #5 Del Skrevet 13. august 2003 Gratulerer så mye som gift. Gleder meg også til å se bilder!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 13. august 2003 #6 Del Skrevet 13. august 2003 Gratulerer til både deg og din mann! Gleder meg til å se bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helle Kr Skrevet 15. august 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 15. august 2003 Det er ikke mange bildene vi har ennå, men jeg har laget en liten forsmak på www.ronne.info/bryllupsbilder Jeg er ikke helt sikker på hvorvidt linken funker da det er første gang jeg legger inn en link her, så ikke halshugg meg om jeg må prøve noen ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #8 Del Skrevet 15. august 2003 Gratulerer så mye som frue. Dere var nydelige!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viblie Skrevet 15. august 2003 #9 Del Skrevet 15. august 2003 Gratulerer så mye med veloverstått dag! Dere var nydelige, og ser lykkelige ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MIKKELBRUD Skrevet 17. august 2003 #10 Del Skrevet 17. august 2003 Gratulerer så mye begge to, ønsker dere alt godt for fremtiden :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå