Gå til innhold

sexen


Gjest Gjest_linn_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_linn_*

Hvordan er sexakten deres?

En venninne fortalte at kjæresten hennes slikker henne til orgasme først, og så har de samleie etter det.

Vi andre jentene synes dette var litt rart, da vi blir veldig ømme nedentil etter orgasme.

Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer jo an på situasjon o.l. Men det er rimelig vanlig med oralsex først, og så samleie. Evt. kun oralsex, samtidig og/eller etter tur. Noen ganger kun samleie, men det er ytterst sjelden. Oralsex først kan ofte føre til orgasme for henne, men absolutt ikke nødvendigvis.

Jeg er ofte slik at jeg "må" i det minste smake LITT på fitta og/eller rumpa før samleie.

Endret av Rimmern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Kjæresten min pleier ofte å hjelpe meg til orgasme vha oralsex eller fingring i kombinasjon med vibrator som forspill. Deretter har vi samleie, og jeg er ikke sår i underlivet etter orgasme, bare litt "nummen" og overstimulert. Den følelsen går bort ganske fort og blir til en intens lystfølelse. Jeg har lettere for å komme under samleie dersom jeg har fått en orgasme før vi har samleie.

Det varierer forøvrig hva vi gjør og i hvilken rekkefølge ting skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi varierer en del, men ofte en del fingring først, så litt samleie, så kanskje oral, så mer samleie. Det er jo absolutt best hvis jeg kommer tidlig, for da er det lettere for meg å komme enda en gang :biggrin:

Har aldri opplevd å bli sår etter orgasme, det er tvert imot etter orgasme det er best å ha sex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_mann_*

Veldig ofte slik:

-Fingrer hverandre litt.

-Gir henne oralsex

-Oralsex på anus (rimming)

-Samleie.

-Hun gir meg ofte en håndjobb på slutten da hun liker å se meg komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trine_*

Det kan variere mye hva vi gjør og i hvilken rekkefølge.

Men det er ikke uvanlig at jeg får to orgasmer. Sist gang fikk jeg tre.

Først oralsex til det gikk for meg, så "ridde" jeg han til det gikk for meg igjen. Jo flere orgasmer jo mer deilig blir det. Til slutt tok han meg bakfra, og i det han kom fikk jeg orgasme nr 3.

Jeg er veldig glad i mannen min :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ofte sex sånn du beskriver, og jeg er egentlig enig i at det er litt rart.. Jeg føler meg ofte litt " ferdig " når jeg har kommet, og jeg klarer ikke å komme under selve samleiet. Han er heller ikke interessert i å gi oral hvis han har kommet inni meg, noe han er veldig interessert i. Ond sirkel det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo gir meg alltid en orgasme før vi ligger med hverandre.

Så vidt jeg har skjønt på andre venninner er det normalen.

kanskje fordi at mannen ikke orker å slilkke i seg sin egen sæd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har mannen min bestemt denne rekkefølgen:

- oral sex på han

-vaginalsex

-analsex

- han går å dusjer mens jeg tar frem en klitoris vibrator for å få noe ut av dette jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har man virkelig sex i bestemt rekkefølge? Her gjøres det etter lystprinsippet, og slik det faller seg naturlig.

Litt enig, er jo bra å variere. Likevel er det jo bra å begynne med oralsex slik at dama får et par orgasmer først, ikke alle som kommer ved samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan er sexakten deres?

En venninne fortalte at kjæresten hennes slikker henne til orgasme først, og så har de samleie etter det.

Vi andre jentene synes dette var litt rart, da vi blir veldig ømme nedentil etter orgasme.

Jeg reagerer mest på at dere utleverer forholdet deres så detaljert, jeg? Tanken på å dele slike detaljer med venninner får meg til å grøsse nesten like mye som om han skulle ha utlevert oss til sine kompiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig, er jo bra å variere. Likevel er det jo bra å begynne med oralsex slik at dama får et par orgasmer først, ikke alle som kommer ved samleie.

Jeg bruker hånda selv jeg, mens vi holder på. Trenger ikke at han må "gi" meg orgasme med tunga først..

Jeg reagerer mest på at dere utleverer forholdet deres så detaljert, jeg? Tanken på å dele slike detaljer med venninner får meg til å grøsse nesten like mye som om han skulle ha utlevert oss til sine kompiser.

Litt enig med deg. Kjærsten min liker ikke at jeg forteller om sexlivet vårt til venninnene mine, og jeg vil ikke vite alt om mine venninner..

Synes det er litt digg med KG, for da kan jeg være anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...