winiwin Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Hei. Den siste tiden har jeg hatt intens plutselig kvalme og brekninger, jeg har vært ufattelig trøtt, hodepine og vanskeligheter for å snakke ordentlig. Jeg somler ofte med ord og sier mye feil. Synet mitt har også blitt betraktelig dårligere det siste halvåret. For en uke siden oppdaget jeg en hard kul bak øret, det går ikke ann å bevege på den og det kjennes ut som at den sitter fast i beinet. Nå har beinet over kuler også begynnt å vokse. Den er ikke vond eller øm i det hele tatt. Jeg har bestilt legetime, men jeg lurer på om noen har en ide om hva dette kan være? Hilsen bekymret!
Amanlis Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Hodepinen, kvalmen og vansklighetene med å snakke minner meg om migrene. Kulen bak øren høres ut som en hoven lymfekjertel ja.
Gjest youlookslashy Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 kvalmen og migrenen ol. aner jeg ikke, men kulen tror jeg enten er en hoven lymfekjertel eller rett og slett ei kvise. Hender jeg får kviser bak der og som bare er kuler, men den går bort etter en stund.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 Hei. Den siste tiden har jeg hatt intens plutselig kvalme og brekninger, jeg har vært ufattelig trøtt, hodepine og vanskeligheter for å snakke ordentlig. Jeg somler ofte med ord og sier mye feil. Synet mitt har også blitt betraktelig dårligere det siste halvåret. For en uke siden oppdaget jeg en hard kul bak øret, det går ikke ann å bevege på den og det kjennes ut som at den sitter fast i beinet. Nå har beinet over kuler også begynnt å vokse. Den er ikke vond eller øm i det hele tatt. Kommer kvalmen på en spesielle tid på dagen? Går hodepinen din bort med smertestillende? Ser du dårligere på begge øynene? Har du hodepine hver dag? Noen andre enringer i kroppen, eller oppførsel/humør? Vanskelig å si hva dette kan være, men det høres jo ganske ille ut. Jeg håper du har fått deg en hastetime hos lege, hvis ikke ville jeg insistert på det.
venus_ Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Jeg har ofte en hard kul bak øret som er en hoven lymfekjertel. Men pga de andre problemene du har så kan jo du ta en tur til legen for å være sikker.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Det du beskriver MÅ du få sjekket av en lege. Det er ingen vits i å poste slike symptomer her. At brukerne på forumet mener det kan være en hoven lymfekjertel beviser bare at dette ikke er et sted å be om råd for helseproblemer, da det er tydelig at tråden ikke følges av personer med medisinsk utdannelse.
Gjest Helene Skrevet 1. mai 2012 #8 Skrevet 1. mai 2012 Jeg har akkuratt det samme...bare at jeg blir fort svimmel....har hatt den kulen der nesten ett år...og den bir ikke borte....
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #9 Skrevet 1. mai 2012 Hei. Den siste tiden har jeg hatt intens plutselig kvalme og brekninger, jeg har vært ufattelig trøtt, hodepine og vanskeligheter for å snakke ordentlig. Jeg somler ofte med ord og sier mye feil. Synet mitt har også blitt betraktelig dårligere det siste halvåret. For en uke siden oppdaget jeg en hard kul bak øret, det går ikke ann å bevege på den og det kjennes ut som at den sitter fast i beinet. Nå har beinet over kuler også begynnt å vokse. Den er ikke vond eller øm i det hele tatt. Jeg har bestilt legetime, men jeg lurer på om noen har en ide om hva dette kan være? Vanlig plass og få fettkul. Jeg gikk med en ganske stor i mange år. Til slutt beg. den å vokse,var øm og hadde staddig smerter. Den trykte på vevet-nerver. På utsiden ble den målt til 5 cm,så hvor stor den var innvendig,aner jeg ikke. Den ble tatt vekk på sykehuset. Fettet blir hardt som bein. Hilsen bekymret!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå