Gå til innhold

Forhold til bestforeldre "langveis fra"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner deg godt jeg..

Jeg har flyttet 60 mil. Vi har vært hjemmte hos mine foreldre og søsken nesten en gang i mnd. Det har aldri vært noe problem for oss å ta denne turen, det handler rett og slett om prioritering. Vi har ikke spesielt god råd, så vi har ikke akkurat hatt råd til disse turene hver gang, men for meg som er et familiemenneske, akkurat som resten av familien min, har dette vært viktig.

Jeg derimot, har aldri fått besøk av dem, hverken foreldre eller søsken. Jeg trodde at de ville komme oftere da sønnen min ble født, men foreldrene mine har bare sett han en gang, og søsknene mine har ikke sett han ennå. De venter bare på at vi skal komme. Jeg får ofte høre at nå som jeg har fått barn må vi komme hjem ofte, men jeg syns liksågodt de kan komme hit.

Ja, faktisk så er dette noe jeg egentlig tar som en selvfølge, jeg er datter og søster og forventer litt av dem, syns ikke det er noe rart i grunn. Jeg kommer ikke til å påvirke min sønn til å ha dårlig forhold til dem, men selv er jeg kjempe skuffet. For hvorfor skal det være verre for dem enn for oss?? Bedre råd har både mine foreldre og søsken.

om det så hadde vært oga av manglende interesse så syns jeg allikevel man en sjelden gang skal ta turen, rett og slett fordi man er familie.. Det er min mening..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...