Gå til innhold

16 flasker cola for dagen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Leste at noen sier at Davy Wathne drikker 16 0,5 L cola per dag. Vet ikke om han selv sa det på tv, men jeg har ikke sett det.

Hvis det er sant, er ikke det ekstremt farlig? Tipper at han drikker noe annet også i løpet av en dag og får ikke han da i seg langt mer veske enn det kroppen trenger?

Hørte om for noen år siden om en som døde etter å ha drikket litt for mange liter vann per dag i en konkuranse og det var så vidt jeg husker godt under 8 liter.

Er det ikker dødelig å drikke for mye og ca 8 liter per dag er vel langt mer enn man trenger?

Også har man jo alt det andre i cola også som kullsyre, sukker og farge. Tar jeg ikke feil så er det vel 20 sukkerbier i en halvliter. Så hvordan er det mulig å drikke så mye brus per dag? Han er vel ikke så stor? Og hva med tenner og resten av kroppen?

Kan jo umulig være noe bra for kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste at noen sier at Davy Wathne drikker 16 0,5 L cola per dag. Vet ikke om han selv sa det på tv, men jeg har ikke sett det.

Hvis det er sant, er ikke det ekstremt farlig? Tipper at han drikker noe annet også i løpet av en dag og får ikke han da i seg langt mer veske enn det kroppen trenger?

Hørte om for noen år siden om en som døde etter å ha drikket litt for mange liter vann per dag i en konkuranse og det var så vidt jeg husker godt under 8 liter.

Er det ikker dødelig å drikke for mye og ca 8 liter per dag er vel langt mer enn man trenger?

Også har man jo alt det andre i cola også som kullsyre, sukker og farge. Tar jeg ikke feil så er det vel 20 sukkerbier i en halvliter. Så hvordan er det mulig å drikke så mye brus per dag? Han er vel ikke så stor? Og hva med tenner og resten av kroppen?

Kan jo umulig være noe bra for kroppen.

Da har du hørt helt riktig, men det var før, nå drikker han bare Cola Zero, han har visst kuttet ut "vanlig" cola, så man skal ikke tenke på sukkeret. Om det er så veldig bra å drikke 8 liter cola zero er en annen sak, jeg tviler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=3194985

Davy drikker en flaske cola i timen, sa han i 2000...

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tv/article2691156.ece

Og 8 liter om dagen i 2009, så han holder seg da stabil :P

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=549301

Her en artikkel om en dame som drakk for mye vann i forbindelse med en diett, og døde av det. Men det virker ikke som det å drikke mye væske i seg selv er farlig, men det å drikke mye på kort tid. Davy er sikkert særdeles godt hydrert, og sånt skal jo hjelpe mot sorte ringer under øynene? :P Men jeg kan ikke tenke meg at han klarer å få i seg nok og riktig mat i tillegg til all den brusen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men nå har han vist gått over til ananasbrus... etter å ha tapt et veddemål på om molde og ålesund ville møtes i cupfinalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men nå har han vist gått over til ananasbrus... etter å ha tapt et veddemål på om molde og ålesund ville møtes i cupfinalen

Og da går vekten hans rett i dass, hvis han skal drikke like mye med Oskar Syltes ananasbrus, for der er det minst like mange kalorier som i en Cola. Men da håper jeg han er fornuftig og holder seg til 1.5 liter om dagen, det er synd hvis han skal ødelegge det han har jobbet så hardt for. For å trene bort 8 liter Oskar Sylte ananasbrus daglig, det klarer han ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...