Teriyaki Skrevet 26. september 2009 #21 Skrevet 26. september 2009 Tror nok de fleste unge mennesker (inkludert meg på 18) klarer å filtrere ut det som er vås, og det som ikke er vås. Inntrykket du har av forumet strider i mot mitt eget inntrykk. Dessuten er dette kvinneguiden, hvis de ungjentene som poster tråder ønsker å få fjortissvar, så er vel ikke KVINNEguiden rette staden. Men ja, det er de som er ufyslige, det vil det alltid være på alle slags forum, noen verre enn andre. Man kan ikke ta ansvar for andre enn seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2009 #22 Skrevet 26. september 2009 Hva mener du man skal ta ansvar for? Tenke på hva man skriver? Da vil jeg i såfall høre noen eksempler. Sikkert mange som mener det er greit å skrive noe andre ikke synes er greit.
Gjest *Mim* Skrevet 26. september 2009 #23 Skrevet 26. september 2009 Jeg skjønner ikke hva du mener, ts. Kan du være mer konkret? Tips: et forum - flere fora
TipsyTopsy Skrevet 27. september 2009 #24 Skrevet 27. september 2009 Jeg forstår ikke. Mulig jeg er veldig trøtt assa... :klø:
Rosalie Skrevet 27. september 2009 #25 Skrevet 27. september 2009 Til trådstarter: Det heter KVINNEguiden ikke JENTEguiden. Kvinne er meg bekjent betegnelsen på et voksent menneske. Så nei - jeg har ingen planer om å rulle inn og la fjortis-babsen ta over forumet.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #26 Skrevet 28. september 2009 Hva får fru "voksen" til å tro at andre skal forstå hva hun mener med et så diffust og tvetydig innlegg? Det minste man kan forlange hvis trådstarter forventer en fruktbar diskusjon er at hun ordlegger seg klart, tydelig og direkte. Og når andre spør hva du mener, så svarer man ikke, "det vet du"! Det blir for teit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå