Gjest VOKSEN Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Er en voksen person som har vært med dere i forumet de siste ukene. Ikke vært med skriftlig, men fulgt interressert med. Er i et yrke der jeg møter mange unge mennesker. Er åpen og absolutt ikke gammel og stigmatiserende i mine meninger. Men jeg føler at forumet har tatt en vei det kanskje ikke var meningen det skulle. Ifg. navnet, og emnene forumet er delt opp i, antar jeg dette skulle være et fora der unge damer, med eller uten små barn skulle ha et fora som kunne hjelpe dem i hverdagen. Men se hvordan det har utviklet seg. Greit at unge menn også skriver og har behov for svar, men nå er det blitt et fora med sterke kvinner som ikke har behov for disse sidene, som er i diskusjon med sterke menn. Kanskje litt for gamle menn som koser seg med unge damer, og som slett ikke hører hjemme i dette forumet. Kanskje tar jeg helt feil, men synes unge jenter ubesisst, på grunn av temaene er lokket noe ut på glattisen her. Til voksne personer : Ta ansvar
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Det er vanskelig å vite hva du egentlig sikter til, ettersom det er så mange underforum her. Alt fra jobb og karriere til kjæledyr, og mye mer.
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Det er vanskelig å vite hva du egentlig sikter til, ettersom det er så mange underforum her. Alt fra jobb og karriere til kjæledyr, og mye mer. Du vet selv vilket tema du er inne på nå. Ellers er det vel to nærliggende emner jeg mener. Dette vet du godt. Har som sagt ikke vært så lenge inne på dette forumet da det ikke er naturlig for meg. Men har vært inne på andre emner og sett skrivere so har tatt ungdommen på alvor . Kjempebra. Men nå snakker jeg om disse (kanskje 3) godt leste temaene. Og, hvorfor har de mannlige svarerene så ubegripelige ufyselige navn? Svar meg, dere
Gjest Gjest_Hei_* Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Du vet selv vilket tema du er inne på nå. Ellers er det vel to nærliggende emner jeg mener. Dette vet du godt. Har som sagt ikke vært så lenge inne på dette forumet da det ikke er naturlig for meg. Men har vært inne på andre emner og sett skrivere so har tatt ungdommen på alvor . Kjempebra. Men nå snakker jeg om disse (kanskje 3) godt leste temaene. Og, hvorfor har de mannlige svarerene så ubegripelige ufyselige navn? Svar meg, dere Vi som voksne må ta ansvar. Nettet er blitt så allment, selv for barn. Det er vel redaktørene som først og fremst må legge opptil og svare for hva som er anstendig. I alle fal antar jeg at de som forumet var ment for er skjøvet ut i disse omtalte emnene
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Vi som voksne må ta ansvar. Nettet er blitt så allment, selv for barn. Det er vel redaktørene som først og fremst må legge opptil og svare for hva som er anstendig. I alle fal antar jeg at de som forumet var ment for er skjøvet ut i disse omtalte emnene Forumet er vel ment for et bredt spekter av mennesker, ikke bare de helt unge. For øvrig er jeg fullstendig enig med deg i at man skal vise hensyn.
Gjest Gjest_Olav_* Skrevet 26. september 2009 #6 Skrevet 26. september 2009 Forumet er vel ment for et bredt spekter av mennesker, ikke bare de helt unge. For øvrig er jeg fullstendig enig med deg i at man skal vise hensyn. Voksne menn har nok boltret seg her litt
Eplefe Skrevet 26. september 2009 #7 Skrevet 26. september 2009 Singelforumet, seksualitetsforumet og samlivsforumet har sikkert ødelagt meg for livet, ung og lettpåvirkelig som jeg er.
Gjest Voksen Skrevet 26. september 2009 #8 Skrevet 26. september 2009 Singelforumet, seksualitetsforumet og samlivsforumet har sikkert ødelagt meg for livet, ung og lettpåvirkelig som jeg er. Men så var det ikke akkurat beregnet for deg. Les hva jeg skriver. Du er typisk for de damene jeg mener. Faktisk tror jeg gutta har mer forståelse. Kanskje har de en dater som vokser til ...
Gjest brutal_mann Skrevet 26. september 2009 #9 Skrevet 26. september 2009 Ingenting er som anonyme besserwissere med ulne formuleringer og påstander. Kom med substans, eller hold kjeft!
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2009 #10 Skrevet 26. september 2009 Jeg har alltid trodd at det faktisk var mest voksne her. Tror ikke det er så veldig mange unge her. Og er de her er det vel for å få "voksne" svar...De unge har da mange andre forum. Hvor skal de "voksne" gå da?
Steinar40 Skrevet 26. september 2009 #11 Skrevet 26. september 2009 Mitt inntrykk er faktisk at de fleste her er voksne. I hvert fall i alder Og damer under 30 interesserer meg ikke.
Snipa Skrevet 26. september 2009 #12 Skrevet 26. september 2009 Go'morn, selvsentrerte Steinar, hvilke damer som interesserer deg var faktisk ikke et tema i denne tråden. Til trådstarter: Jeg tenker at forumet her er for alle, og minner om at det heter kvinneguiden, ikke jenteguiden. Man får de svarene man får, og jeg tror de unge (herregud er jeg blant "de gamle" da?) særlig er meget nettvant og vet at man tar ikke alt for fisk. De kan nok sortere, tror jeg. Bedre enn deg.
CeeCee Skrevet 26. september 2009 #13 Skrevet 26. september 2009 Til trådstarter: Jeg tenker at forumet her er for alle, og minner om at det heter kvinneguiden, ikke jenteguiden. Man får de svarene man får, og jeg tror de unge (herregud er jeg blant "de gamle" da?) særlig er meget nettvant og vet at man tar ikke alt for fisk. De kan nok sortere, tror jeg. Bedre enn deg. Akkurat det jeg skulle si! Det heter KVINNEguiden, ikke JENTEguiden... Dette er ikke et forum forbeholdt unge jenter, så hvorfor skal vi holde oss unna? Forstår ikke hva du mener.. Er du 70 år kanskje, og mener vi i 30-åra er for unge til å være her?
Steinar40 Skrevet 26. september 2009 #14 Skrevet 26. september 2009 Go'morn, selvsentrerte Steinar, hvilke damer som interesserer deg var faktisk ikke et tema i denne tråden. Morn sjøl! Det var bare en kommentar for å vise TS at ikke alle mannfolk her er ute etter unge jenter
Tante Skrevet 26. september 2009 #15 Skrevet 26. september 2009 Men jeg føler at forumet har tatt en vei det kanskje ikke var meningen det skulle. Ifg. navnet, og emnene forumet er delt opp i, antar jeg dette skulle være et fora der unge damer, med eller uten små barn skulle ha et fora som kunne hjelpe dem i hverdagen. Er ikke singel, men vil bare gi mitt perspektiv. Ikke at jeg skjønte hva TS egentlig mente i hovedinnlegget, men et inntrykk er jeg veldig uenig i. Jeg oppfatter det ikke sånn at singelforumet er et forum der single "finner hjelp i hverdagen". Når jeg trykker på "nye innlegg" synes jeg det er utelukkende tråder om hvordan man kan kommer seg ut av singeltilværelsen. Sjekking og "dating" er de to uendelige temaene. Men det var kanskje KG generelt TS mente? Synes TS har en helt annen oppfatning av KG enn meg, ihvertfall. Det er ingenting som sier at medlemmene må være unge, kvinner eller trenge hjelp i hverdagen. For meg er dette en virtuell syklubb, ikke noen støttegruppe.
Snipa Skrevet 26. september 2009 #16 Skrevet 26. september 2009 Som sagt, så var det ikke akkurat det som var topic'en her, herr førti.
Gjest Voksen Skrevet 26. september 2009 #17 Skrevet 26. september 2009 Ingenting er som anonyme besserwissere med ulne formuleringer og påstander. Kom med substans, eller hold kjeft! Du brutale mann: Mer substans? Antar budskapet kom frem, jeg. Følte deg kanskje litt truffet? Allerede ser vi, etter få innlegg at det er en hard tone, og problemstillinga kommer litt i skyggen. Må være mulig å diskutere på en sakelig måte. Jeg må få lov å henstille igjen om at man kan vise noe hensyn. Uten å bli sjikanert på den måten. Spent på skittkastinga nå
Gjest Langt mot Nord Skrevet 26. september 2009 #18 Skrevet 26. september 2009 Gir man inntrykk av å være voksen bør man kunne backe det opp med noe annet enn at hvis noen sier i mot meg så... er dere ikke voksne. Slik faller på sin egen urimelighet, en maske tatt på for anledningen. Er TS kanskje en av disse Bambiene på glattisen?
Gjest Bond Skrevet 26. september 2009 #19 Skrevet 26. september 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod
Gjest brutal_mann Skrevet 26. september 2009 #20 Skrevet 26. september 2009 Du brutale mann: Mer substans? Antar budskapet kom frem, jeg. Følte deg kanskje litt truffet? Allerede ser vi, etter få innlegg at det er en hard tone, og problemstillinga kommer litt i skyggen. Må være mulig å diskutere på en sakelig måte. Jeg må få lov å henstille igjen om at man kan vise noe hensyn. Uten å bli sjikanert på den måten. Spent på skittkastinga nå Så lenge det etterlyses substans kan ikke budskapet ha kommet frem, men jeg forventet da heller ikke at du ville forstå. Det er for mye her som tyder på at du ikke er annet enn et forumtroll. Kos deg videre, jeg har brukt min siste kalori på deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå