Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Er det noen andre som blir ekstremt hovene rundt øynene når de gråter? Mine er det gjerne langt utover neste dag også. Og i tillegg så begynner de også å hamre og gjøre intenst vondt! Som intens hodepine, bare i øynene! Skjer dette med noen andre også? eller feller dere bare et par tårer og så er alt som normalt igjen?
Noli Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Sånn er jeg også. Man ser på meg at jeg har grått i mange timer etterpå, og det svir i øynene mine i nesten et døgn etter.
Gjest ts Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Da må jeg nesten bare spørre, hvor lenge gråter dere da? Lenge? eller skjer det uansett?
vesla86 Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Jeg blir også sånn... Ekstremt irriterende, tør nesten ikke gå ut av huset før det har gått over. Og det skjer hver gang jeg gråter ordentlig et par minutter eller mer, hvis jeg bare feller noen tårer skjer det ikke.
Noli Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Hvis det bare er noen få "rørt-tårer" går det jo greit, men om jeg gråter skikkelig er det "kjørt".
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #7 Skrevet 25. september 2009 Jeg får ikke direkte vondt i øynene, men de kjennes tørre og er hovne i opptil et døgn etter at jeg har grått.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #8 Skrevet 25. september 2009 Mine hamrer og pulserer, som om jeg har smelt toa mi inn i noe hardt :|
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2009 #9 Skrevet 26. september 2009 Mine blir veldige røde og hovne opp til mange timer etter jeg har grått, de blir også veldig varme og tørre. Gråter jeg sent på kelden er de hovne til langt utpå neste dag. Jeg blir i tillegg rød rundt munn og på nesen. Ikke noe hollywood gråting her nei.
Yvaine Skrevet 26. september 2009 #10 Skrevet 26. september 2009 Jeg har igrunn bare opplevd det slik en gang, og det var like etter at jeg hadde begynt med en ny type mascara... Jeg vet jo ikke om reaksjonen var fordi jeg reagerte på mascaraen, men har ikke brukt den siden og har heller ikke hatt en slik reaksjon..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå