Gjest Jupp Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Ser de selger "spikermatte" rundt omkring... er det noe som er verdt å prøve?
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Dersom du bruker søkefunksjonen finnes det flere tråder her i forumet.
Gjest KariKrok Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Ser de selger "spikermatte" rundt omkring... er det noe som er verdt å prøve? Absolutt! Jeg har hatt veldig god effekt av min. Fant denne, tror det er et godt tilbud: http://www.mxnett.no/epages/mxsport.sf/no_...83408-1783408-1
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Mener å huske å ha sett noe kritikk på denne på en eller annen forbrukerside. Noen som har en link?
Thenica Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 OM du bor i Oslo så kan du jo stikke innom Bunnpris Theresesgate, spikermatter til 299, samme kvalitet som på apoteket. Jeg har selv prøvd den og den er kjempegod! Et lite helvete i begynnelsen, men det går fort over. Øker blodsirkulasjonen, og noen deilige minutter å bare slappe av og tenke kun på seg selv. Jeg anbefaler deg å prøve=)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå