Gå til innhold

hudsprekker og kviser....for et liv..

Fremhevede innlegg

Gjest sorg14år
Skrevet

halloen alle sammen..!!! noen hær som vet en bra salve/krem eller lignende mot hudsprekker??..er det flere som har det samme problemet?.. jeg er bare fjorten år og har hudsprekker på lårene, litt på leggene, og på brystene....vokser det inni fortere enn huden..??!..RART...ehm.... enda en ting.... er det noe som fjærner kviser!!mange jenter Hater kviser å lignende!,,JEG BLIR GAL AV DE.. !..å må desverre klemme de ut.. hva skal jeg gjøre mot det..? har prøvd utrolig mye ..føles ut som jeg ødelegge huden...(det ser jo ikke ut som det men).har prøvd: dagligkremer, basiron,fucidin, clearasil, pore cleansing fra loreal og garnier, og mye annet......? noen som har lyktes med noe?

*koz*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en venninne som selger Mary Kay, og hun har en sønn på seksten og har en kamerat på seksten, og denne kameraten var veldig plaget av kviser og uren hud. Hun lot ham prøve produkter i en serie MK har for fet hud, og det tok faktisk bare noen dager så var han kvitt problemet, så han er nå fast bruker. De kommer tilbake når han kutter dem ut, så han må nok holde på til puberteten er over tenker jeg.

Jeg vet ikke hvor i landet du bor, men jeg kan godt prøve å spore opp en forhandler i nærheten av deg? Du kan jo pm meg, så ikke alle ser hvor du bor, hvis du ikke ønsker deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...