Gå til innhold

Nolia vil ha en liten bebis..

Nolia

Anbefalte innlegg

har forøvrig 5 ukers syklus til vanlig da.. vet ikke om det har noe å si... Isåfall 3 forbanna uker til neste mulighet hvis det viser seg å være tanta.. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm... testet du for el for noen dager siden..?

Kan jo være det er el-smerter?

Uff det må være ubeskrivelig vondt å miste :(

Jeg håper det ikke er TR!

*skremmer vekk TR*!! :frustrert:

Jeg aner dessverre ikke hvordan det er etter en SA/MA..

Men ... tenker på deg, og krysser fingrene! :klem:

Hvis ikke er det bare å prøve igjen! ;)

lett å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. ble egentlig ikke noe klokere.. siden jeg er sikker på jeg er ferdig med blødningene/spottingen i forbindelse med aborten.. for ukesvis liksom.. så tror ikke det er det.. men er vel bare å vente å se... når det har gått over 4 uker siden, må det liksom være noe annet.

Har testet EL hele siste uka iallefall.. har ikke helt oversikten, men får aldri noen strek i det heletatt (teststrek altså), men i dag var den svak svak da.. så igrunn sterkeste jeg har fått hittil...

Nei, det var absolutt ingen høydare i livet å miste! Når det har gått 11 uker har man jo virkelig begynt å glede seg. Så nå syns jeg at jeg fortjener å bli gravid fortere enn svint! Ble ganske fort gravid sist da, i 3 pp (etter jeg sluttet på pillen)uten noen som helst form for testing eller leting etter EL.. måtte bare bli sommerferie og litt hyppigere :sengekos: hehe...

Ja, la oss skremme vekk TR!! fysj og fy.. selv om hvis hun har planer om å komme likevel så er det bedre om hun kommer nå enn om en uke da... er sååå utolmodig.. hehe! BABY NÅÅÅÅ!!!

Endret av Nolia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir du snart gravid skal du se!! :klem:

Det kan jo være el som er på vei...?

Har hørt at ikke eltester funker på alle..

Men, har du ikke mer spotting idag?

Rare greier!

eller et tegn?............;)

http://forum.snartmamma.com/showthread.php?p=3941778

Har du forresten alltid hatt 5 uker syklus, ikke mindre?

Jeg håper det er positivt tegn!! Det fortjener du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen anelse hvor lang syklus jeg hadde før jeg begynte på pillen, eller de gangene jeg har hatt opphold.... men har alltid hatt svært regelmessig menstruasjon...:) Men de 3 syklusene jeg hadde i sommer var nøyaktig 5 uker alle sammen... Nei, jeg får bare vente i spenning og se hva som skjer... blir gaal av dette! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgen!

Fysj og fy for et vær det er i dag! Regn og vind og ikke særlig trivelig. Frister veldig med en hjemmelesedag i dag! Problemet er bare at alle bøkene mine ligger på universitetet! hmmm... kanskje jeg kan kjøre opp og hente en bok eller to! Tenk det da, hjemme med ullpledd og kakao!

TR har iallefall ikke kommet, så da holder jeg en knapp på teorien om at EL-testene ikke virker og at jeg har hatt EL i helga... *Kryssse fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre min hatt så treig og ineffektiv jeg er! Har ikke lest det døyt i dag, bare sitter og ser ut i lufta (snikleser på facebook og KG) og tenker på rare ting... Lyst på noe godt har jeg også, men det er ikke lov siden jeg sluttet med sånt på mandag... Sukk... men kakao og sånt er lov da... Men nå tror jeg at jeg skal lage meg litt gløgg:) Fant nemlig en uåpnet flaske bakerst i skapet. Derfor er det lov, siden det kvalifiserer som "rydding" og ikke tjuvstart på jula... Men jeg gleder meg til jul da.. :) veeeldig også!

Skremmekampanjen av TR har tydeligvis fungert... jeg som var redd for at det var slemmingen som kom må helt klart ha tatt feil.. og det er jo veldig bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! og spennende........... ;)

Jeg er skikkelig OPPBLÅÅÅÅÅST idag... kanskje et tegn ;)

Men tidlig kanskje.. :P

Jeg er skikkelig ukonsentrert og vil gjøre alt annet enn å jobbe!!!!!!!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mer spotting i kveld... men så gir det seg... Veldig ulikt sånn TR bruker å oppføre seg hos meg, om det er henne da.... Får prøve å skremme litt da: :frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Nå er det natta (heldigvis siste nattevakt denne uka)

:sove:

Håper vi er mer konsentrerte i morgen, Wings! Jeg har ikke gjort noe fornuftig i HELE dag.. sukk *Eksamensangst*

Håper dessuten at den GRUSOMME gangsperren jeg lider av har bedret seg til i morgen... har mine tvil men... Hadde vært ok å kunne bevege seg litt mindre som en :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer spotting i kveld... men så gir det seg... Veldig ulikt sånn TR bruker å oppføre seg hos meg, om det er henne da.... Får prøve å skremme litt da: :frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Nå er det natta (heldigvis siste nattevakt denne uka)

:sove:

Håper vi er mer konsentrerte i morgen, Wings! Jeg har ikke gjort noe fornuftig i HELE dag.. sukk *Eksamensangst*

Håper dessuten at den GRUSOMME gangsperren jeg lider av har bedret seg til i morgen... har mine tvil men... Hadde vært ok å kunne bevege seg litt mindre som en :kaklehone:

TR, TR gå din vei! :kjefte:

Spotting kan jo skje rundt IKM det, og bety graviditet! Jeg heier på spiren, og sender masse babystøv for å holde TR borte! :duskedame:

Håper du har en bra dag til tross for eksamensangst og gangsperre, også håper jeg at alt er myyye bedre imorgen! Uten TR!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linken din virker ikke.... :sjenert:

Har du spottet mer? Ingenting?...

Festeblødning mon tro.........................;)

Uff eksamen ja.. Når er den? Hva studerer du?

Får dere nok støtte når du studerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. slem link.. Men nå virker den tror jeg:) Takk for at du sa i fra:)

Studerer medisin, jobber endel utenom så i år klarer jeg meg faktisk på kun lønna og ikke studielån.. Sparer studielån/stipend til trangere tider (får ikke dekt for alle årene uansett...) Så når jeg forhåpentligvis får en baby får jeg 1 år studielån som stipend i tillegg til fødselspenger fra nav. Så er det godt å ha en mann med god inntekt og da:) :bryllup::hjerte:

Har ikke hatt noe mer spotting i dag nei.. så lurer veldig på hva det er som foregår... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra! :-)

Og at du ikke spotter mer ;)

ÅÅÅÅÅÅååååååååååå dette er spennende... :hoppe:

Uff senga kaller..... Lakenskrekk, men..jobb imorgen!

Ha en fin helg...så får vi se til uken.. Kanskje boller i ovnen begge to! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...