Gjest Gjest_Andrea_* Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Jeg er en person som er ganske så flau ovenfor min egen sexualitet. Jeg har et godt sexliv med min kjæreste, der er det aldri problemer med og være en sexuel person. Jeg har lenge villet fortelle om min måte å gjøre det selv på. Men har aldri klart og gjøre det. Så i går tenkte jeg noe helt nytt. Jeg lar meg bli fersket. Så får det bli slik det blir. Han skulle jobbe litt overtid så han kom ikke til normal tid. Så jeg psyket meg opp og varmet meg litt. Når han kom kjørende hoppet jeg inn på soverommet og la meg ned å onanerte på sengen. Han oppdaget meg. Jeg lot som at jeg ikke viste det. Det første som slo meg var hvor opphissende det var. Det som så skjedde var en veldig fin hendelse for oss. Han så på meg, kledde av seg og begynte selv der i døren. Det var helt rått.. deilig. Så måtte jeg late som at jeg ble overrasket. Vi havnet sammen i sengen og så på hverandre onanere. Det var en deilig og ny opplevelse for oss. Så hadde vi deilig sex. Skriver dette for at om andre sliter med og snakke om sin egen sexualitet, så kan det være en ide. Jente 23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå