Gå til innhold

Elfa hyllesystem

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_husbygger_*
Skrevet

Skal kjøpe Elfa hyllesystem til vaskerommet. Hos lokal forhandler har jeg fått tilbud om 25 % rabatt på veil. utsalgspris. Noen som vet om man kan få bedre tilbud andre plasser, feks gjennom netthandel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekket IKEA sitt trådkurvsystem? Til en brøkdel av prisen?

Skrevet

Jeg vil si 25% er et godt tilbud! Tilbudene går ofte på 20% syns jeg. Obs har av og til tilbud på standardpakkene med 3 dype og en smal trådkurv, disse har jeg sett helt ned i 279, tror jeg det var.

Elfa er kjempebra! :) Vi byttet Ikea-systemet fordi vi ikke var fornøyd, skuffene tålte ikke vekt, verken trådkurvene og spesielt ikke plastkurvene. Trådkurvene er cirka 5 år siden nå, plaskurvene 2, mulig de har endret,

Skrevet
Skal kjøpe Elfa hyllesystem til vaskerommet. Hos lokal forhandler har jeg fått tilbud om 25 % rabatt på veil. utsalgspris. Noen som vet om man kan få bedre tilbud andre plasser, feks gjennom netthandel?

Er det 25% på veil. pris av det som står i Elfa brosjyren, så er det en grei pris. Om det ikke haster, så er det mulig å følge med i avisene til byggmakker, maxbo og obs for bedre priser.

Skrevet

Har IKEA sine trådkurver, en som er 5-6 år gammel (hvit) og en som er 2 år gammel (metallfarge) merker stor forskjell på de to! Den som er 2 år gammel er i klart bedre kvalitet. Tåler vekt og er mye lettere å bruke.

Skrevet

Takk for svar dere.

Er 25 % fra veil. pris oppgitt i brosjyren fra 2008. Kanskje jeg bare slår til da. Har ikke funnet noen plass der jeg kan kjøpe elfasystemet på nett.

Var inne på tanken om Ikeas hyllesystem, men syns ikke det er så fleksibelt. Mange flere muligheter med Elfa.

Skrevet
Takk for svar dere.

Er 25 % fra veil. pris oppgitt i brosjyren fra 2008. Kanskje jeg bare slår til da. Har ikke funnet noen plass der jeg kan kjøpe elfasystemet på nett.

Var inne på tanken om Ikeas hyllesystem, men syns ikke det er så fleksibelt. Mange flere muligheter med Elfa.

Mange muligheter og dessuten 10 års garanti :)

Jobbet litt med Elfa i min forrige jobb, vi hadde ingen reklamasjoner på Elfa :Nikke:

Skrevet

Hei.

Fikk reklame i posten om Elfa.

Sjekk www.skapnett.com

Ser ut til at de har flere butikker i Oslo området.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...