Gå til innhold

Er det vanlig å sove med BH-en på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som regel uten, med mindre puppene er veldig ømme. Da er det greit å ha de litt stramt holdt så de ikke blir klemt og sånn :) Syns ikke det er ubehagelig å sove med, selv om de er med spiler og hele sulamitten. Eneste er at jeg synes det blir litt mer svett *varm*.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg for min del skjønner meg ikke på dere som sier dere kaster BH'en med en gang dere kommer hjem. Jeg for min del synes det er mye mer ubehagelig å gå uten BH enn å gå med BH. Puppene dinger fritt, og jeg føler at de blir mishandlet av tygdekraften. Det er virkelig lite behagelig for min del. :gjeiper:

Det går nok mye på hva slags pupper man har. Hadde jeg hatt store pupper hadde jeg nok likt best å bruke BH jeg og, men med mine små er det ikke noe problem. Så jeg synes det er mest behagelig uten :)

Skrevet
Nei, det er helt uvanlig å sove med BH om natten..

Må spørre deg også, hvordan vet du det?

Skrevet

Jeg sover både med og uten, men har igjennomsnitt sovet mer med. Liker det best sånn, det kiler (på en forferdelig irriterende måte) når jeg bare går med pysj over.

Skrevet

Jeg sover uten BH. Er av de "heldige (?) som har små pupper, og behøver derfor ikke å ha kontroll på hvor de er om natten... :søvn:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hadde fått angst av å dele seng av en dame som sov med bh...

Skrevet
Hadde fått angst av å dele seng av en dame som sov med bh...

Angst? Da tåler du ikke mye mann!

Poenget mitt er at jeg vil oppfordre deg til å tenke over hvilke ord du bruker, og når!

Gjest brutal_mann
Skrevet
Angst? Da tåler du ikke mye mann!

Poenget mitt er at jeg vil oppfordre deg til å tenke over hvilke ord du bruker, og når!

La meg skrive om hva jeg sa over.

Jeg ville fått kvelningsfornemelser, en gryende følelese av rastløshet som hadde gått over i kaldsvette før jeg hadde tippet over i en enorm indre frustrasjon. Liggende ved siden av henne ville jeg hatt en kropp som skal ukontrollert uten sjangs til å sove, uansett hvor trøtt jeg hadde vert. Om hun hadde sovet med bh hver natt.

Tenker meg om, "angst" var kortere og mer rett på sak :klø:

Uansett, etter leggetid kan bh'en se til å ha seg langt vekk.

Skrevet
La meg skrive om hva jeg sa over.

Jeg ville fått kvelningsfornemelser, en gryende følelese av rastløshet som hadde gått over i kaldsvette før jeg hadde tippet over i en enorm indre frustrasjon. Liggende ved siden av henne ville jeg hatt en kropp som skal ukontrollert uten sjangs til å sove, uansett hvor trøtt jeg hadde vert. Om hun hadde sovet med bh hver natt.

Tenker meg om, "angst" var kortere og mer rett på sak :klø:

Uansett, etter leggetid kan bh'en se til å ha seg langt vekk.

Got it :lur:

Har siste tiden vært ekstra oppmerksom på hvor mange psykiatriske diagnoser og uttrykk som har blitt en del av folks dagligtale, og følte derfor for å kommentere ditt utsagn.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Got it :lur:

Har siste tiden vært ekstra oppmerksom på hvor mange psykiatriske diagnoser og uttrykk som har blitt en del av folks dagligtale, og følte derfor for å kommentere ditt utsagn.

Jeg er et vandrende tilfelle :cool:

Men det hjelper med en bh-fri verden!

Skrevet
Du dusjer vel ikke med BH også, vel? :gjeiper: Da er du jo faktisk helt naken ...

Klart jeg dusjer med bh på :skratte: . Også bytter jeg ALDRI bh, for da blir jeg jo naken de sekundene det tar ;).

Som man roper i skogen får man svar...... :D

Gjest Gjest_Gro_*
Skrevet
Jeg sover uten BH. Er av de "heldige (?) som har små pupper, og behøver derfor ikke å ha kontroll på hvor de er om natten... :søvn:

Jeg har store og har full kontroll på dem uten bh.

Vi med store bryst har ofte store bh-er med spiler og greier. Og det kan bli ubehagelig med de spilene om natta.

Gjest Eurodice
Skrevet

Når det gjelder nattesøvn, sover jeg naken. Når jeg av og til tar meg en strekk på sofaen, tar jeg ikke av meg noe, bare knepper opp og løsner på glidelåsen hvis jeg har på meg en trang bukse. Det siste var utenom tema, da :ler:

Skrevet

Jeg sover stort sett uten BH, men om jeg sover et sted hvor jeg ikke vil flashe puppene mens jeg sover beholder jeg den på.

Skrevet

Jeg har sovet mye med BHen på, helt siden jeg fikk antydning til pupper. Jeg har ikke antydning til hengepupper den dag i dag, og har hørt at det kan være noe av grunnen til det. Puppene mine er ikke små heller, for ordens skyld ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...