Gå til innhold

Er det vanlig å sove med BH-en på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gjør ikke,

hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sally Mae
Skrevet

Har aldri hørt om noen som sover med BH'en på, og gjør det ikke selv heller. Synes det er godt å slippe "tvangstrøya" på natta.

Skrevet

Jeg hadde ikke klart å sove med bh på. Det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb er å ta den av, liker egentlig ikke å gå med bh.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Har aldri sovet med bh, og kommer nok aldri til å gjøre det heller.

Skrevet

Tror det er veldig få som gjør det ja. Men det er noen som har fått det for seg at det hjelper mot hengepupper (noe som selvfølgelig bare er ulogisk og tull).

Skrevet

De eneste gangene jeg sover med bh er hvis jeg sovner på sofaen.

Skrevet

Jeg synes det er ubehagelig å sove med BH, så jeg sover uten.

Skrevet

Jeg er en av de få (?) som sover med bh eller tilsittende topp. Jeg liker å føle at puppene er der de skal være og ikke alle andre steder (nå høres det vel ut som jeg har svære pupper, men de er ganske gjennomsnittlige :fnise: )

Skrevet

Huff nei, det kunne ikke falt meg inn. Liker ikke å gå med BH, så den brukes bare når jeg er ute. Går alltid uten hjemme! :jepp:

Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg kan finne på å legge meg med BH'n på. Og jeg sover like herlig med eller uten. Jeg sover best med trange singletter/topper på overkroppen. Liker tydeligvis best å vite hvor jeg har fordelene. :fnise: Og ettersom jeg i tillegg er en evig tælapinne, så blir det ikke så kaldt med noe på overkroppen.

Skrevet

Jeg sover heller ikke med bh. Syns det er ubehagelig.

Skrevet

Jag sov med sport-BH när jag ammade, annars blev sängen alldeles blöt av mjölk... annars sover jag utan

Skrevet

jeg gjør ikke,

hva med dere?

Jeg gjør det!

Skrevet

Samme for meg som med Furstina. Jeg sov med BH når jeg ammet, da bare måtte jeg, ellers ble det til at jeg sov i en melkepøl.

Men sånn ellers så synes jeg det er godt å få den av så fort jeg er hjemme. Og jeg ville aldri valgt å sove med den om jeg kunne unngå det.

Skrevet

Kunne ikke falt meg inn å sove med spile-bh, altfor ubehagelig, men det hender jeg sover med sports-bh. Jeg har silikon, og noen dager føles de tunge, da føler jeg for å ha litt støtte. Som regel liker jeg å være bar.

Skrevet

Jeg gjør det i allefall ikke. Tror ikke jeg hadde klart det heller.

Skrevet

Hmmm.... Jeg er visst en av få som sover med bh`n på :). Føler meg faktisk litt naken uten den jeg.... :fnise:

Gjest Nattvette
Skrevet

Av og til så gjør eg det, om eg sovner på sofaen eller er så trøtt at eg knapt orker ta av meg buksa :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...