Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Jeg lurer på hva slags menssmerter dere andre har, har inntrykk av at det er vanlig å ha vondt i mage og rygg, men hva med andre steder? De første dagene av mensen har jeg en skikkelig ubehagelig følelse inni skjeden, litt vanskelig å forklare følelsen, men det kjennes på en måte ut som livmortappen holder på å bli sprengt eller vrengt eller.... Det er ikke direkte vondt, men veldig ubehagelig, spesielt når jeg står oppreist. Er dette vanlig?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Kjennes ut som jeg er hoven og øm i underlivet. Hovne eggstokker, livmor, skjede og kjønnslepper faktisk. Korsryggen kan jeg bli sliten i, men aldri vondt. Kjenner jeg er mere øm om jeg bruker bind, enn om jeg bruker tampong faktisk! Hva nå enn det skal bety. Men det slår aldri feil.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Jeg får to typer menssmerter. Enten har jeg EKSTREMT vondt i magen, og sover hele første dagen, mens de resterende andre dagene kjenner jeg ingenting. Eller så har har jeg jevnt vondt i magen men sover ikke, og vondt i magen alle mensdagene.
LadyLovelyLocks Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Kjennes litt lamma og hoven ut i underlivet og litt murring og til tider stikninger nederst i magen, men ellers går det hele som en lek.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Ekstremt vondt i magen (bruker sterke smertestillende da) og ryggen. Noen ganger har jeg også vondt nedover i lårene og i rumpa, det sprenger. Jeg får mere vondt, spesielt i skjeden når jeg bruker tampong, så det gjør jeg ikke de første dagene. Kun bind.
Gjest emmeline Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 Jeg får vondt i magen og ryggen. Føles som at det står en på hver side av livmoren og drar.
Gjest Iah Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 I all hovedsak magen, men kjenner noe i ryggen også.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #8 Skrevet 25. september 2009 Jeg kjenner det nederst i magen, i hoftene og litt i ryggen og i livmortappen sånn som du beskriver. Den kjennes tung ut, som om den holder på å falle ut. Ekkelt i grunn.
Pupsilure Skrevet 25. september 2009 #9 Skrevet 25. september 2009 Jeg kjenner det sjeldent, men kanskje et par ganger iåret har jeg kramper i magen og diare. Kjenner det aldri andre steder enn i magen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå