Gå til innhold

Lære å ri i Oslo


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente i 20-årene som aldri har sittet på en hest før, men som har lyst til å lære å ri. Bor i Oslo. Er det noen som har tips til rideskoler i Oslo/Bærum som tilbyr nybegynneropplæring for voksne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Hei! Jeg rir på Tanum ridesenter i Bærum, som sammen med Østern Brug er de to store rideskolene igjen i Bærum. Jeg synes Tanum er en veldig gode skole å ri på, men nydelige hester, og fantatiske ridelærere! Jeg vil sterkt anbefale deg å begynne der!

Østern Brug har jeg som intrykk av at er lott sossete og jeg følte meg ikke velkommen der. Mange av mine venninner rir der, og de har "selfølgelig" egen hest til et par hundre tusen kr. Rideskolen på Østern ser jeg også for meg at er mer tilpasset mindre barn,mens Tanum er for alle!

Tanum ridesenters nettside finner du på ridesenter.net og så klikk deg videre på linken på Venstre side. Østern derimot har ingen egen nettside. Tanum har alt fra gallopphester, til shettisser til fjordinger! En perfekt nybegynnerskole!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Hei! Jeg rir på Tanum ridesenter i Bærum, som sammen med Østern Brug er de to store rideskolene igjen i Bærum. Jeg synes Tanum er en veldig gode skole å ri på, men nydelige hester, og fantatiske ridelærere! Jeg vil sterkt anbefale deg å begynne der!

Østern Brug har jeg som intrykk av at er lott sossete og jeg følte meg ikke velkommen der. Mange av mine venninner rir der, og de har "selfølgelig" egen hest til et par hundre tusen kr. Rideskolen på Østern ser jeg også for meg at er mer tilpasset mindre barn,mens Tanum er for alle!

Tanum ridesenters nettside finner du på ridesenter.net og så klikk deg videre på linken på Venstre side. Østern derimot har ingen egen nettside. Tanum har alt fra gallopphester, til shettisser til fjordinger! En perfekt nybegynnerskole!

På Bærums Verk er det en rideskole (huske ikke navnet, har vært der to ganger på drop inn og det var veldig trivelig der) og i Lommedalen og http://www.stallnordbye.com i Sørkedalen, ingen av disse er med på listen til Aktiv Fritid som det er lenket til over her. Lykke til med ridningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...