Gå til innhold

Veien til målet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med vel overstått fødsel! :bolledeig:

Godt å høre at du hadde en grei forløsning, og håper at barseldagene er koselige :)

Klem klem

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg burde vel kanskje gå over i den andre dagboka mi igjen... Blir vel det snart. Skriver jo uansett ikke så mye her.

MÅ bare skryte av mitt siste kjøp...

Jeg har kjøpt meg bærejakke! Vinterjakke!

Og den har blitt behørlig testet de siste to dagene. Og erklært genial.

Jeg leverer i barnehagen hver morgen. Og da følger jo minsten med... Og henger på magen min i sjal. (Jeg trenger begge hender fri, og han sover godt der.)

Dessuten er han jo gjerne litt sliten og masete når jeg skal smøre matpakke til og ordne storebror, så da havner han oppi sjalet allerede da.

Med bærejakka gjør det ingenting om han sovner. For når vi skal ut, så kler jeg bare på meg jakka, og tar på han en lue, så er vi gode og varme begge to. :)

Dessuten er det jo praktisk å bare ha med et ekstra tøystykke på trilletur, sånn i tilfelle han plutselig våkner og ikke vil ligge i vogna. (Tro meg, det skjer, ofte! )

Men lillebror er en søt, koselig, og ikke minst snill liten gutt!

Skrevet

Hva i all verden er bærejakke????link???

link til andre boka di??? vil følge med videre :jepp:

:hug:

Skrevet

Bærejakke

Kan altså brukes både til magebæring, ryggbæring, eller brukes uten baby. ;)

Jeg elsker min! Den er god og varm, men alikevel ikke tykk og stor. Holder nok godt vinteren gjennom.

Jeg har en litt eldre modell da... Kjøpte brukt.

Og det var ganske bisarre størrelser, er glad jeg ikke kjøpte M bare av gammel vane. For XS er stort nok.

Link til andre boka kommer når jeg får lett den fram igjen og skrevet noe der... :sjenert:

Skrevet

Innom og oppdaterer meg og sørger for at du havner litt lengre opp på mine inlegg :klem:

Bærejakke så super-lurt ut - skal virkelig huske på den! :jepp:

:vinke:

Skrevet

Hei hei. Jaaaa, du må gå tilbake til dagboken din igjen :klemmer:

Håper du koser deg hjemme med babyen. Må innrømme at jeg savner de rolige dagene selv om det er fint å jobbe også...

Skrevet

Da har jeg endret signaturen min, og linker nå til den gamle dagboken.

Skrevet

ååå den bærejakka skal jeg ønske meg til jul :jepp: så så utrolig kjekk ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...