Gå til innhold

Veien til målet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha ja en bok i fødebagen.....enkelte ting man kanskje ikke trenger men skjønner ikke når man er førstegangs.....så dda tenkte jeg å spørre....har du en liste over hva du har tenkt å ha med deg???

Vel, jeg leste ut en hel bok på barsel, med tvillinger.... De fikk tretimersstell og sov så søtt de to timene etter forrige mating og neste runde. Jeg trillet dem inn på TV-rommet og hang der, sov eller leste i boka mi :) Det var egentlig en fin tid. Jeg lå en hel uke også så det ble litt tid til rolige sysler. Mannen måtte være mye hjemme med vår eldste.

Krysser fingre for at du får en skikkelig sovebaby Susan, og får hvilt deg litt på barsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drømmer absolutt ikke om noen hurtigfødsel, altså! (Selv om jeg nok bør være forberedt på det, siden både mor og svigermor hadde det som 2. fødsel.)

Men at det kunne startet snart, så vi slipper å vente og vente, det hadde vært noe...

Jeg er idag kun 4 dager over. Og med lillegutten startet jo fødselen 6 dager over, så det er vel bare å belage seg på at ting nok ikke skjer før i helgen. (Siden det passer dårlig.)

De lar meg jo gå hele 10 dager til, men jeg har ikke noe tro på at jeg må gå så lenge. Har fortsatt tro på at kroppen setter igang dette selv når den er klar. :)

Har ei venninne som nå sender SMS og spør om jeg føler noe er igang hver dag.

Så nå svarer jeg bare i ny og ne...

Folk får vite det når det er over, jeg orker ikke mas... :flau:

Skrevet

Gikk det slik som du hadde tenkt med planene i helgen, eller ligger du på barsel? ;)

Skrevet

Ikke skjedd noe ennå.

Skrevet

Denne babyen er jo ikkje fashionably late eingong. Kom igjen, lillebrøster! :duskedame:

Skrevet

Ikke så lett for denne babyen, skulle ikke komme for tidlig, men ikke for sent heller ;)

Skrevet
:jepp::kgbaby: Satser på jeg får se alle sammen på søndag!!
Skrevet

Han kom "endelig" tirsdags morgen.

En skjønn liten gutt på 3910g og 53 cm.

Hadde en fin vannfødsel, med en fantastisk jordmor, og det hele var over på 4 timer fra vi kom på sykehuset og alt var umodent.

:)

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten! :)

Det var jo fort gjort, kos dere masse nå fremover :)

Skrevet

Gratulerer så mye med lillegutt. 53 cm, har var stor :sjokkert:

Kos deg kjempe mye med babyen! :)

Skrevet

Endelig! Gratulerer så mykje med lillebror! :smilyblomst:

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten!

Flott at det ble en fin fødsel!

Skrevet

Gratulerer med en lillebror :strix:

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten. Endelig kom han.

Fantastisk at fødselen gikk så greit også. Høres ut som en fin opplevelse, særlig siden du hadde en litt tøffere opplevelse første gang. :klemmer:

Er dere hjemme igjen? Hva sier storebror? Er han stolt?

Skrevet

Vi reiste hjem tidlig, dagen etter fødsel.

Storebror er verdens stolteste, og vi forsøker å holde på den gode trenden ved å gi han så mye fokus som mulig.

Skrevet

Var på sykehuset for veiing og Føllingsprøve på mandag.

Da hadde lillebror allerede tatt igjen fødselsvekten sin.

Så vi har en liten tass som spiser godt, hvertfall.

På mandag har vi time hos HS på helsestasjonen.

Desverre samme HS som med storebror. Og hun er ikke noe flink med babyer... :(

Skrevet

Gratulerer så mye Susan :strix: hørtes ut som fødselen jeg hadde "planlagt" :fnise:

håper alt står bra til med dere!! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...