Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Hei, ble usikker på hvor dette kunne postes hen. Karriere og utdanning, eller bil og og trafikk, eller... Jeg får kanskje jobb helt på andre siden av byen, bor Oslo øst og må til Fornebu. Jeg lurer på hva som er enklest å gjøre - er kollektivtrafikken noenlunde på gang den veien frem og tilbake? Det står at bussene bruker ca 20 min fra Oslo S til Fornebu IT, men gjør de det i rushen og? Hvor lang tid tar det med bil, hvis man er tidlig ute - før halv 8? Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Jeg vet dessverre ikke, men kanskje kan trafikanten.no hjelpe deg? Eller ved å ringe dem på 177? Tenker også at ditt nye arbeidssted kanskje kan svare på dette?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Kollektivtrafikken vet jeg ingenting om, men den finner du vel riktig info om på Trafikanten. Dersom det er buss så kjører den vel Bygdøy Alle og der er det vel bussfelt mye av veien. Tror nok den holder ruten ganske greit. Å kjøre dit er jo litt avhengig av hvilken vei du velger. Selv har jeg kjørt E6 inn nordfra på morgenen for noen år siden og det gikk greit mellom Ekebergtunnelen og Festningstunnelen. Tror også det går greit videre vestover. Jeg var i sentrum før 8. Om ettermiddagen er det vel stort sett sammenhengende kø fra Skøyen til Festningstunnelen på E18. Køen begynner i hvert fall klokka tre. I et halvt år fra oktober skal det jo bli enda verre pga. sammenkoblingen mot den nye senketunnelen. Dersom du kan kjøre mer gjenom byen kan det hende du slipper unna en del køer, men det vil jo ta lenger tid pga. lyskryss osv.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Sykle? Det ville jeg definitivt vurdert, men det kommer selvfølgelig an på hvor langt øst du bor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå