Donpedro Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Hvilken Yaya's restaurant liker du best? Vika eller Majorstua?
Gjest MissBella Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Jeg har bare vært på Yaya`s på majorstua. Så jeg vet ikke om det er noe forskjell på dem to. Noe spesielt du er ute etter å vite?
Mischa Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Synes ikke det er noen større forskjell mellom de to, men kanskje jeg likte Majorstuen best.. om jeg må velge!
Donpedro Skrevet 25. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2009 Jeg har bare vært på Yaya`s på majorstua. Så jeg vet ikke om det er noe forskjell på dem to. Noe spesielt du er ute etter å vite? Ikke noe speiselt. men noen ganger er jo en restaurant mer hyggelig/populær/kul osv enn den andre.
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Hmm vanskelig spørsmål Jeg har vært på begge, synes egentlig de er veldig like, men foretrekker Vika. Uten å helt vite hvorfor egentlig, tror det er noe med stemningen der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå