Donpedro Skrevet 24. september 2009 #1 Del Skrevet 24. september 2009 Hvilken Yaya's restaurant liker du best? Vika eller Majorstua? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 25. september 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 25. september 2009 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 25. september 2009 #3 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg har bare vært på Yaya`s på majorstua. Så jeg vet ikke om det er noe forskjell på dem to. Noe spesielt du er ute etter å vite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 25. september 2009 #4 Del Skrevet 25. september 2009 Synes ikke det er noen større forskjell mellom de to, men kanskje jeg likte Majorstuen best.. om jeg må velge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 25. september 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg har bare vært på Yaya`s på majorstua. Så jeg vet ikke om det er noe forskjell på dem to. Noe spesielt du er ute etter å vite? Ikke noe speiselt. men noen ganger er jo en restaurant mer hyggelig/populær/kul osv enn den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 25. september 2009 #6 Del Skrevet 25. september 2009 Hmm vanskelig spørsmål Jeg har vært på begge, synes egentlig de er veldig like, men foretrekker Vika. Uten å helt vite hvorfor egentlig, tror det er noe med stemningen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå