Gå til innhold

Lukter..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Min kjæreste lukter vondt noen dager det har gått lang tid (4-5 dager) siden sist dysj. Dette er et seksuelt problem for meg, om jeg vil run## han, suge han, eller rett og slett ha samleie blir jeg rett og slett "kvalm".

Jeg vil ikke såre han, med å si rett ut at han lukter!Han VET at han lukter, men gjør liksom ingenting med det.

Synst ikke dere også at det er lite å dysje 1-2 ganger i uken?

Jeg elsker han over alt på jord. Men vil ha en ny- dysjet mann

(ps: vi bor ikke sammen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Æsj, er det virkelig mulig og elske en slik gris. Det er bare en ting å gjøre og det er å si rett ut at skal dusje daglig og bruke rene klær. Det får være måte på hva man skal finne seg i.

Selv om jeg elsket denne personen ville jeg ikke nølt ett sekund med å si klart og tydelig ifra om hva jeg mente om hans hygiene. Du skriver jo tom. at han er klar over det selv men likevel ikke gjør noe med det? Er han tilbakestående?

Folk med dårlig hygiene pleier ikke og skjerpe seg før de får en svært tydelig melding. Det er min erfaring med kolleger ol. som ikke har tatt seg sammen før personalsjefen har kalt dem inn på kontoret!!!

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dette må du si klart ifra om! Normal hygiene er et minimum: Dusj minst annenhver dag, nytt undertøy HVER dag, klær hver dag/annenhver dag.

At han ikke forstår at dette er et BIG problem, sier vel kanskje mest om ham. Men dessverre er noen bare sånn... Han må respektere deg! Det er sikkert absolutt flere som reagerer på ham.

Det vil bare være positivt for ham!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg!!

Du må bare mote deg opp og fortelle din mann at han lukter vondt og at du synes det er ekkelt.

Du skal jo ikke gå rundt å "grine" på nesen hver gang han er nær deg.Dessuten er det ikke mye å forlange at han bør/skal kunne holde en normal hygiene.Det er tross alt ikke sunt for ham-deg-forholdet dere i mellom..

Nei vær tøff åå si fra.

Hopp i det ikke krype i det.

Ærlighet varer lengst!!

LYKKE TIL icon_smile.gif

Vennlig hilsen meg..

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synest du skal seie ifra, FORDI du elskar han, ikkje PÅ TROSS AV at du elskar han. Du bør sjølvsagt vege orda dine litt, han kan kanskje bli støtt. Men eg skjønnar ikkje, han veit om det men bryr seg ikkje? Manglar han litt sosiale antenner kanskje?

Det må jo gå ut over både sex-livet dykkar og den sosiale omgangen. Blir du ikkje flau når han er saman med andre og du veit at det luktar av han?

Eg brukar ikkje å ha sex med typen min dersom det er meir enn ett døgn sida han var i dusjen. Eg orkar det ikkje, og han vil ikkje at eg skal ta på han når han er svett og skitten heller. Tilsvarande andre vegen, naturligvis.

Kva som er normal hygiene varierer vel litt, alt etter om ein svettar mykje, har sterk kroppslukt el. Men dusj kvar morgen, skifte av undertøy/sokkar/t-skjorte kvar dag er vel ikkje mykje forlangt.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste unnskyldning for å ikke dusje og skifte undertøy HVER DAG, må være at man ligger i telt innerst i ødemarken.....

Nei, gi ham beskjed om at han må bedre hygienen NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. hadde det vært min sambo hadde jeg ikke sluppet han opp i senga før han hadde dusjet! Mener du at han ikke engang vasker seg???

Uæææ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi er ikke samboere! Det er bare dagen rett før han dysjer at han lukter. Han sier alltid : "Ja, nei jeg skal ikke klemme deg !! Nødt å dysje snart!"

Men det blir liksom , dagen etterpå..

Når ha er nydysjet tenner jeg max på han, derfor er dette synd.

ja, jeg skal prøve å si det til han!

Vi er ganske unge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans hygiene er faktisk også din hygiene!

Jeg ville definitivt ikke hatt sex med en fyr som ikke vasker seg oftere! Tenk på alle bakteriene og uff&huff han har på sine edlere deler... og de skal inn i deg....

Nei dusj en gang om dagen er HØYST normalt!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekkelt...

Små barn som ikke skjønner nytten av rensligheten er greit nok, men kjæresten din bør da ha fått med seg såpass.

Dette hadde vel fortalt meg en hel del om ham som person, men det er du som kjenner mannen.

Jeg antar han må få høre det i klartekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg må nesten spørre deg "Anonym", hvordan kan du være sammen med en slik mann som gjør deg fysisk kvalm?

Du er nødt til å sette foten ned og be han om å skjerpe seg betraktelig, det er ikke normalt og være en gris. Vasker han seg ikke på hendene etter å ha vært på do heller?

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg hadde ALDRI akseptert det. Han hadde ALDRI fått kommet i nærheten av meg, ei heller hadde han fått ligget i samme seng som meg.

Dusj en gang pr. dag er noe alle normale mennesker anser som en must.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir litt uvel, jeg. Når jeg tenker på at vedkommende bare dusjer hver 4-5 dag.

Hadde det vært kjæresten min......eller nei forresten: en slik "mann" hadde ALDRI BLITT KJÆRESTEN MIN!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

4-5 dager etter en dusj????Herregud"makter du virkelig å gå til sengs m en slik gris???????Og så munnsex også???????

Hiv ham i dusjen hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg hadde enten gitt ham en sjanse til etter gått fra ham. Jeg ville aldri vært sammen med en slik gris, uansett hvor sjarmerende han var/er.

Hvordan han du vise deg offentlig med en som stinker??

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...