Gjest Gjest_tara_* Skrevet 24. september 2009 #1 Del Skrevet 24. september 2009 Er det noen som har noen gode råd for å klare teorien. Og er det noen prøver på nett som er san noen lunde lik den som er på bil tilsynet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bilgæren Skrevet 24. september 2009 #2 Del Skrevet 24. september 2009 Mitt gode råd må være spørr og grav!! 1 gang jeg tokk teorien var jeg ikke så veldig forbredt, så jeg strøyk:) 2. gang nesten 1 år etter var jeg så bestemt på å klare det. stod akkurat:) jeg øvde sykt mye på prove.no jeg kjøpte bøkene "veien til førerkorte" både lesebok og oppgavebok. jeg gjorde alle oppgavene i boka, og gikk gjennom de etterpå. dagen jeg skulle ha prøva, så hadde jeg kjøretime først. Jeg spurte og gravde masse, MEN jeg stod.... Alle lærer forskjellige, så finn ut hvordan du lærer. Lærer du skilt best om du ser de under en biltur? eller når du ser de i boka? Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #3 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg foreslår at du begynner med å bla deg gjennom boken (veien til førerkortet). Fortsett med å lese trafikkreglene, de står bakerst i boken. Les de MINST to ganger! Avslutt med å teste deg selv på internett. På teoriprove.no koster et døgn med tester 30 kr, det er det verdt!!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 24. september 2009 #4 Del Skrevet 24. september 2009 Hei! Jeg har hatt førerkort i mange år, men er innom på nettet og tar både skiltprøver og teoriprøver gratis en gang i blandt. Søker bare på teoriprøve. Er helt sikker på at du vil lære mye av å ta disse du også. Sett av en time du og test kunnskapene dine. Uansett om disse prøvene ikke er helt like de de på biltilsynet, så har du mye kunnskap dn dagen du skal opp. Lykke til når du skal ta den ordentlige prøven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2009 #5 Del Skrevet 26. september 2009 Er det noen som har noen gode råd for å klare teorien. Og er det noen prøver på nett som er san noen lunde lik den som er på bil tilsynet? Det beste råd du kan få, er å lese det du skal for å bestå teorien. Ting gjør seg ikke gratis her i verden. Voks opp og bli stor. Les pensum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 26. september 2009 #6 Del Skrevet 26. september 2009 Ja, forr all del. Lær deg dette! Det er ikke vanskelig å svare rett på noe du vet og noe du kan. Og selv om du kan være heldig å stå på ei prøve, kan de spørsmålene du ikke kan svaret på koste deg selv eller andre livet - eller store ekstrautgifter. Les veien til førerkortet, og ikke hopp over det som virker tungt eller uinteressant. Spør om ting du ikke forstår. Et teorikurs koster ikke allverden, sett i sammenheng med totalkostnaden for førerkortet. Dette kan gi deg mange eksempler fra trafikkens praktiske liv, du får lære stoffet på en annen måte enn ved bare å lese, pluss at du får alle muligheter til å få ekstraforklaringer på ting du ikke skjønner helt. Nettlappen.no har greie "tentamener" (treningsprøver) som mange kjøreskoler bruker. Lær det - så vil du svare rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pomeline Skrevet 26. september 2009 #7 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg brukte denne siden til å ta tester. Leste ingenting i teoriboken, og bestod etter 1 forsøk! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Max Magnus Skrevet 26. september 2009 #8 Del Skrevet 26. september 2009 Er det noen som har noen gode råd for å klare teorien. Og er det noen prøver på nett som er san noen lunde lik den som er på bil tilsynet? Lær deg pensum! Les boken fra perm til perm og forstå alt som står i den. Teoriprøven er ikke lik hver gang du tar den, så det er mange som får "lappen" som ikke kan trafikkreglene tilstrekkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå