Gjest huff Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 De to siste månedene har vært helt ekstreme, jeg går rundt med ekstremt mye luft i magen HELE tiden! Jeg har ikke forandret kostholdet noe nevneverdig, ikke begynt på noe tabletter osv... Jeg skjønner ikke! Finnes det noe man kan ta/gjøre for å få roet dette ned? Er blitt helt ekstremt.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Har du prøvd å kutte ut kaffe/te/andre koffeinholdige drikker? Ting med kullsyre er heller ikke så bra. Bønner og løk kan gi mye luftplager. Du kan også ha utviklet en matintoleranse/allergi, og det kan føre til luftproblemer. Jeg ville prøvd å kutte ut vanlige "luftsyndere", og om det ikke hjalp, ville jeg gått til lege.
Poppzy Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Jeg har også hatt det slik. Sluttet med å drikke melk helt og det har nesten forsvunnet helt. Brødmat kan også gi mye gass i magen.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Legg ut om din diett så kan jeg kansje hjelpe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå