Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 24. september 2009 #21 Skrevet 24. september 2009 finnilingus hardtikus skulle faen finget deg også:D kåte mann!!:D
Gjest MikeWaters Skrevet 24. september 2009 #22 Skrevet 24. september 2009 kåte mann!!:D Smør på flesk
Gjest Eurodice Skrevet 24. september 2009 #23 Skrevet 24. september 2009 finnilingus hardtikus Hahaha, morsom du .
Rimmern Skrevet 24. september 2009 #24 Skrevet 24. september 2009 Du vil bruke ordet "onanere" om å fingre noen andre? Når definisjonen/betydningen av ordet er å tilfredsstille seg selv seksuellt? Å onanere noen andre er en selvmotsigelse, akkurat som å begå selvmord på noen andre.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 24. september 2009 #25 Skrevet 24. september 2009 Du vil bruke ordet "onanere" om å fingre noen andre? Når definisjonen/betydningen av ordet er å tilfredsstille seg selv seksuellt? Å onanere noen andre er en selvmotsigelse, akkurat som å begå selvmord på noen andre. hehe, disse menneskene med fitte mellom beina har ikke funnet opp kruttet for å si det slik.
Gjest MikeWaters Skrevet 24. september 2009 #26 Skrevet 24. september 2009 hehe, disse menneskene med fitte mellom beina har ikke funnet opp kruttet for å si det slik. Liker ikke å være enig med deg, men tipper 99% sikkert at det var en mann som oppfant kruttet, så kan man jo spørre seg om det var en god oppfinnelse for menneskeheten.
Gjest Eurodice Skrevet 24. september 2009 #28 Skrevet 24. september 2009 Du vil bruke ordet "onanere" om å fingre noen andre? Når definisjonen/betydningen av ordet er å tilfredsstille seg selv seksuellt? Å onanere noen andre er en selvmotsigelse, akkurat som å begå selvmord på noen andre. Er det meg du spør? Du har har rett i din definisjon av "onanere", det er jeg klar over. Men jeg tror også at den strenge definisjonen er blitt utvannet, for å si det sånn. R-ordet betyr jo også selvtilfredsstillelse. For min egen del er det slik at jeg har problemer med å si/skrive de mer folkelige uttrykkene, selvom jeg ikke har særlig hemninger når det gjelder handlinger. Kanskje jeg trenger en lærer
Kamikatze Skrevet 24. september 2009 #29 Skrevet 24. september 2009 Cunnilingus eller lillefingus, potato eller potatoe... Når konsensus omkring definisjonen av fingring hersker, og utelukkende trådstarter tillegger uttrykket en mindre rutinepreget praksis, er det muligens betimelig at trådstarter oppgraderer sin språkforståelse hva gjelder forannevnte benevning?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #30 Skrevet 24. september 2009 Man har jo både assistert selvmord, og assistert onani? :klø: (og hvorfor føler jeg ofte at sexforumet har blitt mer og mer et språkforum i det siste? )
Gjest Eurodice Skrevet 24. september 2009 #31 Skrevet 24. september 2009 Cunnilingus eller lillefingus, potato eller potatoe... Når konsensus omkring definisjonen av fingring hersker, og utelukkende trådstarter tillegger uttrykket en mindre rutinepreget praksis, er det muligens betimelig at trådstarter oppgraderer sin språkforståelse hva gjelder forannevnte benevning? Ok da, jeg får trene meg på å praktisere nyervervet kunnskap, både teoretisk og håndfast .
Kamikatze Skrevet 24. september 2009 #32 Skrevet 24. september 2009 [...] (og hvorfor føler jeg ofte at sexforumet har blitt mer og mer et språkforum i det siste? ) Språkfetishisme er et velkjent avvik det. Har du ikke sett klassikeren fra amerikanske filmer? Frustrert frue: "Say somethin' in French, to me!"
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #33 Skrevet 24. september 2009 Språkfetishisme er et velkjent avvik det. Har du ikke sett klassikeren fra amerikanske filmer? Frustrert frue: "Say somethin' in French, to me!" Fævlebrett på fransk; Platå de la Pip...
Suzy Skrevet 24. september 2009 #34 Skrevet 24. september 2009 Jeg skjønner jeg er en av de gamle som kanskje har misforstått her, men jeg trodde faktisk at å fingre noen var å bruke fingrene inn og ut av... ja.. selve hullet, men det betyr altså like mye å stimulere klitoris da... ? Eller..? :klø:
Kamikatze Skrevet 24. september 2009 #35 Skrevet 24. september 2009 Jeg skjønner jeg er en av de gamle som kanskje har misforstått her, men jeg trodde faktisk at å fingre noen var å bruke fingrene inn og ut av... ja.. selve hullet, men det betyr altså like mye å stimulere klitoris da... ? Eller..? :klø: Ikke spør meg?! Jeg bare krafser ivei, og prøver å finne feste, men det er jo komplett umulig så glatt og klisset som der er. Og frøkenkjønnet hjelper ikke til der hun ligger og vrir og bukter på seg, som en annen snok. Men, når hun begynner å skake og riste atpåtil, og freser til meg, da er det nok! Da gir jeg opp...
Rimmern Skrevet 24. september 2009 #36 Skrevet 24. september 2009 (endret) Er det meg du spør? Du har har rett i din definisjon av "onanere", det er jeg klar over. Men jeg tror også at den strenge definisjonen er blitt utvannet, for å si det sånn. R-ordet betyr jo også selvtilfredsstillelse. For min egen del er det slik at jeg har problemer med å si/skrive de mer folkelige uttrykkene, selvom jeg ikke har særlig hemninger når det gjelder handlinger. Kanskje jeg trenger en lærer Jeg foreslår: Masturbere. Det inkluderer stimulering av egne eller andres kjønnsorgan på annen måte enn ved samleie. Når det gjelder begrepet "fingring", så husker jeg også at jeg har forbundet det med å bruke fingeren inn og ut av hullet siden tenårene. Men det tror jeg var fordi at i begynnelsen av tenårene hadde de færreste av mitt kjønn særlig begrep om at det var andre ting enn bare inn-ut som var formålsmessig å bedrive mellom jentelårene (selv om jeg husker at jeg lærte det ganske grundig i 15-årsalderen.) Men jeg tror vi kan si at fingring som begrep bør inkludere mer eller mindre alt seksuellt man gjør med fingerene i vagina, vulva eller anus. Endret 24. september 2009 av Rimmern
Gjest Eurodice Skrevet 24. september 2009 #37 Skrevet 24. september 2009 Jeg foreslår: Masturbere. Det inkluderer stimulering av egne eller andres kjønnsorgan på annen måte enn ved samleie. Når det gjelder begrepet "fingring", så husker jeg også at jeg har forbundet det med å bruke fingeren inn og ut av hullet siden tenårene. Men det tror jeg var fordi at i begynnelsen av tenårene hadde de færreste av mitt kjønn særlig begrep om at det var andre ting enn bare inn-ut som var formålsmessig å bedrive mellom jentelårene (selv om jeg husker at jeg lærte det ganske grundig i 15-årsalderen.) Men jeg tror vi kan si at fingring som begrep bør inkludere mer eller mindre alt seksuellt man gjør med fingerene i vagina, vulva eller anus. Masturbasjon er det samme som onani. Jeg foreslår at vi kutter ut ordbruken og skrider til handling. Da trengs det ikke så mange ord. Jeg mener ikke oss to, da, men generelt .
Madmartigan Skrevet 24. september 2009 #38 Skrevet 24. september 2009 En gang, for lenge lenge siden - da man leste seg til litt opplysning og rødmet - het det "petting" hvis man pellet på hverandre....
Kamikatze Skrevet 24. september 2009 #39 Skrevet 24. september 2009 - Og var vi ordentlig full eller urutinert er fomling tilfredsstillende terminologi...
Madmartigan Skrevet 24. september 2009 #40 Skrevet 24. september 2009 - Og var vi ordentlig full eller urutinert er fomling tilfredsstillende terminologi... Flirer godt her - så rett så rett... Husker en gang på en hjemmefest/ klassefest på ungdomsskolen.... Jeg ble så irritert fordi M. i klassen hadde splitter ny 501-bukse... med knapper som var umulig å få opp... Fomle fomle - men fingrene var uansett aldri lange nok....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå