Gå til innhold

Fingring


Gjest Eurodice

Anbefalte innlegg

Unnskyld min uvitenhet om dette temaet. Når dere unge (?) snakker om å "fingre", mener dere det samme som å onanere, seg selv eller en partner? I så tilfelle, hva er i veien for å bruke ordet onanere? "Fingre" høres for meg ut som å fomle, være usikker, ikke riktig vite hva og hvordan man gjør ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gutt_*
Unnskyld min uvitenhet om dette temaet. Når dere unge (?) snakker om å "fingre", mener dere det samme som å onanere, seg selv eller en partner? I så tilfelle, hva er i veien for å bruke ordet onanere? "Fingre" høres for meg ut som å fomle, være usikker, ikke riktig vite hva og hvordan man gjør ting.

skulle fingret deg så hardt at du ville skreket:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld min uvitenhet om dette temaet. Når dere unge (?) snakker om å "fingre", mener dere det samme som å onanere, seg selv eller en partner? I så tilfelle, hva er i veien for å bruke ordet onanere? "Fingre" høres for meg ut som å fomle, være usikker, ikke riktig vite hva og hvordan man gjør ting.

Vet ikke om jeg er en av de "unge" i dine øyne, men for min del er det å "fingre" nettopp å bruke fingrene til onani.. Når du er såpass gammel/voksen som du ønsker å fremstå vet du vel at det fins mange måter å onanere på? Så "fingring" i mitt hode er ikke ensbetydende med onani, men en måte å onanere på. Onani kan foregå på så mange måter :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg er en av de "unge" i dine øyne, men for min del er det å "fingre" nettopp å bruke fingrene til onani.. Når du er såpass gammel/voksen som du ønsker å fremstå vet du vel at det fins mange måter å onanere på? Så "fingring" i mitt hode er ikke ensbetydende med onani, men en måte å onanere på. Onani kan foregå på så mange måter :jepp:

Det enkleste er ofte det beste, og hendene er alltid tilgjengelige ;-). Selvfølgelig vet jeg at det er mange måter å onanere på. Det trenger jeg ikke å utdype. For å bruke et forslitt uttrykk: Kun fantasien setter grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkleste er ofte det beste, og hendene er alltid tilgjengelige ;-). Selvfølgelig vet jeg at det er mange måter å onanere på. Det trenger jeg ikke å utdype. For å bruke et forslitt uttrykk: Kun fantasien setter grenser.

Du spør jo om hva som er i veien for å bruke ordet "onanere" istedet for å "fingre", derfor skrev jeg at for meg er ikke det å onanere det samme som

å fingre, men å fingre er onani.

Om jeg har brukt dusjhodet til å få en orgasme har jeg onanert, men ikke fingret meg, så om jeg skulle nevne for sambo at jeg "har onanert i dag" er ikke det ensbetydende med at jeg "fingret meg".

Så, da vet jeg ikke hva poenget med innlegget ditt var, siden du tydeligvis vet at det er uendelige måter å onanere på? Var det å fremheve at det å "fingre" var et dårlig/barnslig uttrykk for onani, siden det måtte være "unge?" som brukte det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør jo om hva som er i veien for å bruke ordet "onanere" istedet for å "fingre", derfor skrev jeg at for meg er ikke det å onanere det samme som

å fingre, men å fingre er onani.

Om jeg har brukt dusjhodet til å få en orgasme har jeg onanert, men ikke fingret meg, så om jeg skulle nevne for sambo at jeg "har onanert i dag" er ikke det ensbetydende med at jeg "fingret meg".

Så, da vet jeg ikke hva poenget med innlegget ditt var, siden du tydeligvis vet at det er uendelige måter å onanere på? Var det å fremheve at det å "fingre" var et dårlig/barnslig uttrykk for onani, siden det måtte være "unge?" som brukte det?

Jeg mener ikke at det er et dårlig eller barnslig uttrykk, bare uvant og annerledes for meg. Du og jeg tenker omvendt her. Hvis jeg skulle fortelle noen at jeg hadde onanert, da er det for meg ved hjelp av fingre/hender. Hvis jeg har brukt dusjstrålen, vibrator etc., presiserer jeg det. Ser du forskjellen på tenkemåten her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattvette
Unnskyld min uvitenhet om dette temaet. Når dere unge (?) snakker om å "fingre", mener dere det samme som å onanere, seg selv eller en partner? I så tilfelle, hva er i veien for å bruke ordet onanere? "Fingre" høres for meg ut som å fomle, være usikker, ikke riktig vite hva og hvordan man gjør ting.

Eg bruker ordet fingre/fingring når eg fikler med meg sjøl nedentil, i stede for å bruke ordet onanere. Eg liker ikkje si onanere, syns det høres så ekkelt ut egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ordet " fingre " istedetfor onanere, fordi jeg syns onanere høres så.. klinisk ut? Men bruker ordet i den sammenhengen jente27 påpekte ovenfor her, dersom man onanerer med fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yepp, fingring = onani. Ingen tenåring, klint inn i brunkrem og lipgloss, vil vel bruke ord som "onani"? Høre intelligent ut jo. :ler: Neida, men fingring er for det meste det samme som onani. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
Helt enig i at onani høres klinisk ut. Jeg bruker meget sjelden ordet samleie også. Her i huset puler vi. :ler:

Hør hør, får jeg txtmelding av fruen som sier "kan du komme hjem og ha samleie med meg kjære" så hadde jeg begynt å lure, utfallet hadde jo uansett blitt det samme da, hvem bryr seg vel om semantikk når blodet bråkvikt forsvinner fra topplokket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hør hør, får jeg txtmelding av fruen som sier "kan du komme hjem og ha samleie med meg kjære" så hadde jeg begynt å lure, utfallet hadde jo uansett blitt det samme da, hvem bryr seg vel om semantikk når blodet bråkvikt forsvinner fra topplokket.

Apropos kliniske uttrykk. Jeg pleier å bli "akademisk" i språkbruken (bare for gøy) når jeg er litt beruset og stemningen er elektrisk. Jeg spurte en elsker en gang om han hadde noe imot cunnilingus. Han reagerte ikke på ordet i det hele tatt, men viste at han behersket kunsten :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gutt_*
Apropos kliniske uttrykk. Jeg pleier å bli "akademisk" i språkbruken (bare for gøy) når jeg er litt beruset og stemningen er elektrisk. Jeg spurte en elsker en gang om han hadde noe imot cunnilingus. Han reagerte ikke på ordet i det hele tatt, men viste at han behersket kunsten :ler: .

si til typen at han skal fingre deg hardt som faen. det kan ikke missforstås:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
Apropos kliniske uttrykk. Jeg pleier å bli "akademisk" i språkbruken (bare for gøy) når jeg er litt beruset og stemningen er elektrisk. Jeg spurte en elsker en gang om han hadde noe imot cunnilingus. Han reagerte ikke på ordet i det hele tatt, men viste at han behersket kunsten :ler: .

Hehe, ikke faen om jeg ber en dame om å utføre fellatio på meg. Din variant var jo faktisk litt søt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...