Gå til innhold

Ta kontakt på facebook!


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Gjest Christian (40), Oslo

Må si jeg bare har gode erfaringer med kontakt fra damer jeg ikke har sett siden videregående skole! Kjempe! ;-)

Stå på, Facebook er glimrende for sjekking også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oioi..! spennende;)...jeg er betatt av en jeg jobber med..og er ei gruppe på facebook over "de som jobber der..aktig"...skal jeg tørre å adde han som venn? har bare snakka en gang med han..men han er nestsjef..så kan jo late som om det er jobbrelatert??:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_dwood333_*

hei:)

er veldig betatt av min personlige trener, han er på facebook,men enda ikke godtatt requesten.. så jeg lurer på om jeg har gådd for fort frem eller?? ganske betatt jepp ,men er litt skummellt om jeg fortsatt skal trene der å han avviser meg..har lyst å sende mld også men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem?? please noen som har gode råd:):)??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca26

Syns det er vanskelig å få kontakt med nye folk på facebook. Er mange men kan ha på facebook som man egentlig ikke snakker med liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Arne_*
Syns det er vanskelig å få kontakt med nye folk på facebook. Er mange men kan ha på facebook som man egentlig ikke snakker med liksom

Du bør slappe av litt mer?

Man snakker ikke noe særlig med folk i Facebook, poenget er at du er der, og at de er der. Og at nye ønsker å adde deg, fordi de har sett det fine bildet av deg gjennom en venns venns venn, eller at du bare har "dukket opp" hos de som en de "bør se på".

:) Klart det er flott at folk flørter i Facebook, gjenopptar kontakt og tar initiativ overfor kjekke/søte nye som de ikke har sett før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi..! spennende;)...jeg er betatt av en jeg jobber med..og er ei gruppe på facebook over "de som jobber der..aktig"...skal jeg tørre å adde han som venn? har bare snakka en gang med han..men han er nestsjef..så kan jo late som om det er jobbrelatert??:P

Klart, det er bare å adde folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Klart, det er bare å adde folk!

har addet mange jeg. ikke nødvendigvis at de snakker med deg forde. har prøvd å ta kontakt først også men da svarer de bare på det jeg spr om og spør ingenting tilbake. derfor adder jeg sjelden folk jeg ikke kjenner eller har kjent fra før på et vis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt facebook til det.

Genialt opplegg, enklere enn å spørre om tlf.nr. f eks.

Folk blir nok bare glade og sjarmerte, og det er lav terskel for å begynne å utveksle litt meldinger og flørte.

Og det er heller ikke så pinlig å bli avvist på facern, hehe

Enig! Jeg gjør det også selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå jeg misunner dere som tør å ta kontakt. det er en søt fyr på skolen min som er på facebook, men jeg tør ikke ta kontakt...er så redd for å bli avvist...vet at det ikke er noe big deal , men jeg tør ikke...

dere må gjerne komme med noen solskinnshistorier , som kanskje kan manne meg opp hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shyguy20

Hei, jeg også har veldig lyst til å skrive på facebook til en veldig flott og kjekk jente på skolen. Men hva bør du skrive til en jente som du har lyst til å bli kjent med? Noe som virkelig fanger interessen hennes?

Er drittlei av å se på henne hele tiden uten å tørre å gå bort og snakke med henne - blir skikkelig frustrert og irritert på meg selv til tider! Jeg må bare få det ut av systemet og få vite om hun også er interessert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Andre jenter som kan svare på dette innlegget ? :)

Anonym poster: fa916fa27742e270955d51ea50bed75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg også har veldig lyst til å skrive på facebook til en veldig flott og kjekk jente på skolen. Men hva bør du skrive til en jente som du har lyst til å bli kjent med? Noe som virkelig fanger interessen hennes?

Er drittlei av å se på henne hele tiden uten å tørre å gå bort og snakke med henne - blir skikkelig frustrert og irritert på meg selv til tider! Jeg må bare få det ut av systemet og få vite om hun også er interessert :D

send meldingen!:) hadde det vært meg hadde jeg blitt glad for å få en slik melding:) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...