Bex Skrevet 25. september 2009 #41 Del Skrevet 25. september 2009 det er jo merkelig at menn som er godt over snittet ikke skal bli ansett som lange, av kvinner som atpåtil er krotere enn dem. Med andre ord så påstår du jo at flertallet av menn er korte, med slike holdninger. Nå er ikke alle gutter som ikke er lange korte, da. Veldig mange er som er midt i mellom. Men ja, de som er lavere enn meg når jeg har sko på synes jeg jo er korte. Man må jo se oppover for å synes at noe er høyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #42 Del Skrevet 25. september 2009 Når du går over 192-193 så kommer du i den delen av fordelingen hvor det kun er noen få prosent som er høyere. Men jeg syns jeg ser 195 folk overalt. Det fins ikke grenser for hvor mange høye mennesker det er i Norge. Det fins heller ingen grenser for hvor mange jenter som er superkåte på høye menn, uansett utseende og personlighet. Rart ikke gjennomsnittshøyden øker med noen cm i året? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_harald_* Skrevet 25. september 2009 #43 Del Skrevet 25. september 2009 Nå er ikke alle gutter som ikke er lange korte, da. Veldig mange er som er midt i mellom. Men ja, de som er lavere enn meg når jeg har sko på synes jeg jo er korte. Man må jo se oppover for å synes at noe er høyt! Men hæler er ikke høyden din, vesla. Av den påstanden finns det ingen høye jenter da, når jeg selv er 1.97, og må se nedover på absolutt alle jenter. Jeg syns en mann på 1.85 er ganske så lang, selv om jeg rager høyt over han, fordi jeg ofte ser menn som er under 1.80. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #44 Del Skrevet 25. september 2009 ganske høy er han jo, men ikke en kjempe. i norge er han over gjennomsnittet, og på verdensbasis er han jo veldig lang. Tror gjennomsnitsshøyden for menn på verdensbasis er 1.70 bare, men det er klart at folkeslag som japanere og pygmeer trekker snitte ned. men når jeg er på ferietur i italie eller hellas er ikke mennenene noe ofte i 185 kategorien for å si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #45 Del Skrevet 25. september 2009 Alle under 187-88 ville jeg beskrive som lave - mens andre snakker om folk på 185 som kjempehøye. Dette kunne jo føre til interessante situasjoner hvis f.eks. noen ber deg beskrive en mann de skal se etter og du sier "en lav mørk mann" og alle går og ser etter en rundt 170-175 mens han egentlig er 188. Å si at en på 188 er lav er som å si at et bord er en stol. Definisjoner er til av en grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammagutt Skrevet 25. september 2009 #46 Del Skrevet 25. september 2009 jeg bruker ikke begrep som høy og lang lenger da jeg ser at det er så delte meninger om dette. Høyer eller lavere enn meg er det jeg sier når jeg skal beskrive noens høyde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clanz Skrevet 25. september 2009 #47 Del Skrevet 25. september 2009 Ikke at det er noe nytt... men denne tråden illustrerer min teori om at mange jenter er mer overfladiske iforhold tl høyden over havet enn de fleste menn er ift. pupper! Selv er jeg 184 og mer enn fornøyd med det. En jente på 165 syns jeg er akkurat høy nok ift. hva som er praktisk. Og vet at de som er endel høyere enn meg syns 165 er alt for lavt... hvertfall i lengden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. september 2009 #48 Del Skrevet 25. september 2009 Ikke at det er noe nytt... men denne tråden illustrerer min teori om at mange jenter er mer overfladiske iforhold tl høyden over havet enn de fleste menn er ift. pupper! Jenter ER mer overfladiske, men de føder barn så da er det ikke lov å si, eller mene, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 25. september 2009 #49 Del Skrevet 25. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 25. september 2009 #50 Del Skrevet 25. september 2009 Skjønner ikke en dritt av denne tråden jeg.. Dvs jeg SKJØNNER ordene som står skrevet her, men poenget er for meg litt ullent. Altså ts, du vet hvor høy han er, da må jo DU ta stilling til om dette er høyt nok for deg. Folk kan jo si at han er høy eller lav til de blir blå i trynet, han blir ikke høyere eller lavere i cm fordet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gabriela Skrevet 25. september 2009 #51 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg synes vel at 185 og mer er høyt, har inntrykk av at ca 180 er gjennomsnittet som tidligere nevnt i tråden. Er selv over gjennomsnittet høy, men ser ikke noe spesielt på høyde når det gjelder menn. Om noen synes det ser rart ut at jeg er høyere enn mannen min med høye hæler, så får de vel bare synes det da. Livet er for kort til å la sin egen høyde diktere hvilke menn man kan date og hvilke sko man kan bruke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. september 2009 #52 Del Skrevet 26. september 2009 Det er individuelt, er tydelig, men det går vel litt på hva man selv har av preferanser. Kjæresten min er 170 cm og jeg synes det er akkurat passe, verken høy eller lav etter min mening. Hos menn regner jeg alle menn over 180 cm som høye, og under 160 som lave. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 26. september 2009 #53 Del Skrevet 26. september 2009 Hei igjen. Jeg har truffet han to ganger nå, og han har absolutt brukbar høyde:) Jeg syntes det hørtes så kort ut, så fikk en positiv overraskelse:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_stian Skrevet 27. september 2009 #54 Del Skrevet 27. september 2009 Er jo selv 190cm, de fleste jeg kjenner er jo mellom 175 og 190. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. september 2009 #55 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Helvete! Jeg er en dverg!!! Under 147 ??? Nei, ikke spesielt lange. Menn over 2 m anser jeg som særs lange, de mellom 2 m - 190 m er lange, de mellom 190 - 180 er middels, de mellom 180-170 er lave og de under 170 er ....særs lave. Men fortvil ikke - jeg har vært sammen med menn på både 170 og 197. Godt å se at jeg ikke er helt alene som avviker Endret 29. september 2009 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svisjekomplott Skrevet 30. september 2009 #56 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg er 177cm, og føler meg mest vel med damer mellom 160 og 165. Så det gjelder nok begge veier. Tror 15 cm er en bra tommelfingerregel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Max Magnus Skrevet 30. september 2009 #57 Del Skrevet 30. september 2009 Hei, jeg har drevet med litt flørting på nettet med en person som er kjempe søt og snill og ganske kjekk. Så skal jeg møte han i morgen, men vet ikke hvor lang han er. Han sier han er 1.84 men vet ikke om dette er langt, kort eller gjennomsnittlig. Basert på min egen høyde vet jeg at han kommer til å være lengere enn meg, men jeg liker veldig godt lange menn og syns det er er skikkelig turn off om han ikke er så lang som jeg ønsker. Hvor lang er han egentlig da? Over gjennomsnittet, kortere eller helt gjennomsnittlig? Takk for alle svar:) Hva er en lang mann? En som er høyere enn deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth199 Skrevet 30. september 2009 #58 Del Skrevet 30. september 2009 Er 175 og synes selv det er en perfekt høyde. Ser egentlig bare fordeler med å ikke være alt for høy. Om jenta er 160 eller 180 driter vel jeg i. Fordelen hvis hun er 160 er vel at det blir mer mat på meg. For å si det slikt, når jeg er ute å sjekker så går jeg ikke etter høyden eller hårfargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå