Gjest newme Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Hei. Jeg skal opererer (brystreduksjon) om 4 uker. Gruegleder meg! men jeg sliter litt med røykeslutten.. noen som har tatt brystrduksjon som røyker, og har noen ord å komme med.. jeg vet jeg må slutte, men tenker, bere denne røyken, bare denne røyken, så skal jeg slutte.. hmm.. og et lite tilleggsspørsmål; er det for mye å gå fra DD-cup til en B-cup?
Gjest newme Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Hei. Jeg skal opererer (brystreduksjon) om 4 uker. Gruegleder meg! men jeg sliter litt med røykeslutten.. noen som har tatt brystrduksjon som røyker, og har noen ord å komme med.. jeg vet jeg må slutte, men tenker, bere denne røyken, bare denne røyken, så skal jeg slutte.. hmm.. og et lite tilleggsspørsmål; er det for mye å gå fra DD-cup til en B-cup? Ingen? Hufff!! jeg klarer ikke tenke på noe annet en røyk.. og nå er d mindre en 4 uker til operasjon.. jeg tok meg en røyk i stad..
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Operasjonen er ganske omfattende, med store sårflater som skal gro innvendig, og en del utvendige sår som skal gro. Nikotin gjør groevnen mye dårligere, og sjansen for infeksjon større. Begge deler vil gi mer arr, og kan også sette deg i en situasjon med langvarige sår som må stelles flere ganger ukentlig på sårpoliklinikk, evt trenge operative korreksjoner osv. Tenk heller på at du kan røyke igjen når det er greit etter operasjonen. Du har bare denne ene perioden til å gjøre ditt for å få fine, smertefrie pupper som tilheler raskt. Bruk den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå