Gjest Gjest_berit_* Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Skal starte på 3T sin 'ryggskole' i Trondheim, er henvist av fastlegen, er det 3T som driver dette? Hva gjør man der? Hvem jobber der? Noen erfaringer?
Gjest Gjest_kari_* Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Skal starte på 3T sin 'ryggskole' i Trondheim, er henvist av fastlegen, er det 3T som driver dette? Hva gjør man der? Hvem jobber der? Noen erfaringer? Mener du den i Trondheim, på fysikalsk medisin?
Gjest Gjest_berit_* Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Mener du den i Trondheim, på fysikalsk medisin? den ja, skal starte der, hva gjør man der?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå