Gå til innhold

Oppblåst og uopplagt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente som sliter helt vanvittig med formen om dagen. Jeg kan våkne om morgenen i god form og med flat mage, men utover dagen er jeg slapp, trøtt og uvel og magen står som en sperreballong. Det kan se ut som jeg er gravid i 6. mnd!!! Jeg har snakket med lege om dette flere ganger, men ikke fått noe hjelp. Det virker som han ikke tar meg alvorlig. Jeg synes det er tungt å ha det sånn og føler meg konstant sliten.

Jeg har på meg skjørt i dag som er helt passe, men etter lunsj så er skjørtet så trangt i livet at jeg ikke greier å sitte med knappen igjen. Jeg spiste kun 2 brødskiver til lunsj. Hvordan er dette mulig?? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes legen burde ta noen prøver av deg. Ellers bør du prøve å kutte ut brødmat, kanskje (fin) hvete generelt og se om det hjelper, det har i hvert fall positiv effekt op meg. Kanskje melkeprodukter også.

Skrevet

Har det samme problemet, prøvd å kutte ut matvarer. Men vanskelig å finne det nøyaktige maten som kanskje van være problemet. Kan jo være brus/kullsyre og at man sluker luft når man spiser som også er problemet-

Skrevet

Jeg blir veldig oppblåst av brødmat. Ligger kanskje noe der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...