Gjest Gjest nå Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Barnet har sølte for en tid tilbake sirup utover gulvet- og forsøkte først selv å vaske det vekk (dermed ble det bare dratt ut over mye større område). Selv har jeg vasket med både Grønnsåpe og Ajax citron flere ganger- men synes fortsatt det er seigt her... Noen som har et virkelig godt tips for hva jeg skal vaske med? (PS: Området er både parkett og belegg) Blir veldig glad om noen har et virkelig godt tips- for jeg blir snart gal...
Belima Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 (endret) Da ville jeg gått over med bare varmt vann mange ganger. Det er nok bare det som må til, mange nok bøtter med vann. Her er det jo ikke snakk om fett, men "bare" sirup. Kanskje du setter ny verdensrekord i gulvvask. Endret 23. september 2009 av Belima
Gjest TS Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Takker for svar! Har nå hele leiligheten stinkende av salmiakk (for verdensrekorden i antall ganger vasket med rent vann tror jeg allerede jeg har satt)! Krysser fingre og tær for at salmiakken skal gjøre susen- for nå er jeg durabelig lei av seige sokker som alt fester seg til...
hufsa! Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Takker for svar! Har nå hele leiligheten stinkende av salmiakk (for verdensrekorden i antall ganger vasket med rent vann tror jeg allerede jeg har satt)! Krysser fingre og tær for at salmiakken skal gjøre susen- for nå er jeg durabelig lei av seige sokker som alt fester seg til... He he ja stinker godt det men fy det virker.Har sølt sterin og div her,kun salmiakk som funker for å få vekk fettet.Håper du ble kvitt det nå ;-))
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå