Gå til innhold

Brystene mine er vonde.


Fremhevede innlegg

Skrevet

Brystene mine er litt ømme, føler det kan minne litt om når de vokste. Bare at det er sikkert 14-15 år siden

Jeg kjenner ingen klumper, men det er spesiellt når jeg har tatt av bhen eller når jeg løfter brystene og slipper dem ned hvis dere skjønner...

Rart det her!

Noen innspill?

(Er forresten 24 år)

Videoannonse
Annonse
Gjest Nattvette
Skrevet

Det kan kanskje komme av at mensen nærmer seg?

Eller er det slik heile tida? Da bør du kanskje gå til lege om det plager deg mye..

Hadde sabla vondt i brystene før siste mens (og eg har aldri hatt vondt i brystene pga det før), satt med alle slags rare ideer i hodet ("nei, nå er eg gravid" f.eks.), men det forsvant når mensen kom heldigvis.

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg har i perioder mye vondt i brystene mine, og da har jeg også tydelige hovne kjertler. Da klarer jeg ikke ligge på magen. Eller hvis jeg f.eks. på jobben har et barn på fanget, og det lener seg inntil meg, da gjør det veldig vondt. Har vært til lege, mammografi og ultralyd for dette. Svaret jeg har endt opp med, er vel at jeg bare "har slike pupper".

Det er som nattvette skriver. Hvis du har vondt hele tiden, så kan det jo være lurt å ta en tur til legen. :) Er jo greit å bli beroliget.

Skrevet
Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg har i perioder mye vondt i brystene mine, og da har jeg også tydelige hovne kjertler. Da klarer jeg ikke ligge på magen. Eller hvis jeg f.eks. på jobben har et barn på fanget, og det lener seg inntil meg, da gjør det veldig vondt. Har vært til lege, mammografi og ultralyd for dette. Svaret jeg har endt opp med, er vel at jeg bare "har slike pupper".

Det er som nattvette skriver. Hvis du har vondt hele tiden, så kan det jo være lurt å ta en tur til legen. :) Er jo greit å bli beroliget.

kan virke mer som dette. Ubehagelig å ha trykk på dem, ligge på dem og slikt.

De er ikke ekstremt vonde hele tiden. Bare ømme.. Har ikke ett ord som beskriver det skikkelig.

Jeg skal heller ikke ha mensen med det første så det henger liksom ikke sammen med det heller.

Venter og ser det ann litt til.

Gjest Gjest_zellica_*
Skrevet

Kan det ha noe med hormonprevensjon å gjøre?

Jeg har også store problemer med brystene min nå, men antar at det kommer fra p-staven min. Har så ømme bryst at fysisk aktivitet er umulig. Er mer ømme enn de noengang har vært under graviditeter og amming.

Nå er det den tredje staven jeg har inne, og jeg har ikke hatt disse problemene før, men tenker at det kan være blandingen av min egen hormonproduksjon og p-staven som er litt på bærtur.

Skrevet
Kan det ha noe med hormonprevensjon å gjøre?

Jeg har også store problemer med brystene min nå, men antar at det kommer fra p-staven min. Har så ømme bryst at fysisk aktivitet er umulig. Er mer ømme enn de noengang har vært under graviditeter og amming.

Nå er det den tredje staven jeg har inne, og jeg har ikke hatt disse problemene før, men tenker at det kan være blandingen av min egen hormonproduksjon og p-staven som er litt på bærtur.

Nei.. Rart det der. Jeg har gått på de samme pillene i 2 og ett halvt år.

Det er først nå i det siste jeg har merka det med puppene.

Tror jeg må se det ann. Det er ikke ekstremt smertefullt eller vondt, men nok til at jeg begynte å stusse.

Hadde lyst til å sjekke her før jeg gikk til legen for det er ikke så ille at jeg tror det er kreft og slike onder.

Det er noe jeg fint kan leve med. Det er kun når jeg "slipper dem løs" det merkes.

Eller hvis jeg klemmer på dem.

Går jo med bh hele dagen så det er jo ikke noe problem og går heller ikke å tafser meg på puppene så da går det jo fint å leve med det.

Skal heller gjøre noe mer med det hvis det blir mer plagsomt.

Men takk for svar alle sammen.

Skrevet

Brystkreft er ikke vondt, ikke før man er så syk at man dør av det. Og da har det spredd seg overalt. (Mamma har hatt det to ganger)

Jeg og har vonde pupper men det er hormonellt og følger syklusen min. Nå er de på vei til å bli overmodne meloner igjen, og jeg skal ikke ha mens før 3 oktober. MYE plaget med PMS ja. Og har alle symptomene. :kjefte:

De blir steinharde, kulete, tunge, gyselig vonde og jeg kan nesten ikke ta i dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...