Gjest Rettpåsak Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Borettslaget har et felles tørkeskap for alle oss som ikke har det hjemme. Men jeg føler at klærne aldri tørker der. F.eks i går satte jeg klærne jeg hadde vasket i tørkeskapet kl. 18. Sjekka om alt var tørt i dag kl. 7, men fremedeles var noe av det bløtt. Hvordan unngår jeg dette?
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Du bør passe på at klærne henger slik at luften kommer til på alle kanter. Kanskje det kan være en ide å snu på klærne etter en stund. Er du sikker på at du har satt i gang varmen i tørkeskapet? (Men ikke bruk for varmt heller, for det er ikke bra for klærne). På den tiden der tørker de fleste plaggene i rommtemperatur hos oss.
Gjest Elastica Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Hvis du setter fra deg tøyet i et skap, forstår jeg godt at det ikke tørker. Heng det opp!
Gjest Rettpåsak Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Bør jeg holde tørkeskapet åpent eller lukket?
Gjest SmallTalk Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 Bør jeg holde tørkeskapet åpent eller lukket? Først og fremst så må du henge opp klærne i tørkeskapet, ellers så tørker de ikke. Dernest bør du lukke døren slik at varmen holder seg.
Gjest Rettpåsak Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Først og fremst så må du henge opp klærne i tørkeskapet, ellers så tørker de ikke. Dernest bør du lukke døren slik at varmen holder seg. Selvfølgelig henger jeg de opp;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå