Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Forsøker stadig å lære nye teknikker og fremgangsmåter for å gi bedre oralsex. Hadde satt pris på noen kommentarer eller tips. Når jeg slikker prøver jeg ofte å gjøre dette: -begynne med bena, kysse meg oppover mot "det hellige" området. Ikke alltid dog, kan være at det blir litt for mye hver gang? -Slikker og suger litt rundt musa, før jeg berører de mest erogene sonene. Jobber meg sakte men sikkert innover. -Begynner å slikke forsiktig på de ytre kjønnsleppene. Øker kraften litt etterhvert etter responsen fra dama. Bytter på å suge og slikke de. -Jobber meg så innover mot de indre kjønnsleppene, og slikker og suger på de på samme måte som for de ytre. -Varierer litt rundt dette før jeg merker hun er klar for klitorisstimuli. Slikker først litt lett, men ikke for lett, det kan kile for mye har jeg merket. Øker styrken etterhvert som hun blir kåtere, og varierer mellom flat tunge, rotasjonsbevegelser, tungespiss og suging. -Jobber meg så mot selve hullet og slikker og suger der med forskjellige variasjoner, samt noe fingre. -Prøver også å bruke leppene på alle "øvelsene" ovenfor innimellom. -Til slutt avslutter jeg med slikking og fingring rundt og på anus om jenta liker det. Best å gjøre det slik, og mest hygienisk med tanke på bakterieoverføring. Kommentarer til denne fremgangsmåten? Noe jeg har "utelatt" eller bør tenke mer på? Noe som hadde funket for dere?
felgen Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Hmm stort sett syns jeg det høres spennende ut! Men vær klar over at endel jenter kan bli skuffet hvis du først slikker på klitoris, så flytter deg..
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Hmm stort sett syns jeg det høres spennende ut! Men vær klar over at endel jenter kan bli skuffet hvis du først slikker på klitoris, så flytter deg.. Tja, prøver jo å variere litt og flytte litt frem og tilbake da . Men ofte så holder jeg meg der til hun har fått orgasme også, alt etter som.
Gjest ikkw innlogget nå Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Høres ut som noe jeg kunne definitivt likt. Jeg kan jo håpe at min neste mann er like flink som du beskriver....:-)
Ethereal Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Bare du ikke biter så er jeg fornøyd.
Gjest Gjest_nerinna_* Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Litt småbiting er digg
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Som de to forrige innleggene viser, du er nødt til å spørre den aktuelle jenta. Noen liker ditt, noen liker datt, noen liker ingen av delene.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #8 Skrevet 27. september 2009 Forsøker stadig å lære nye teknikker og fremgangsmåter for å gi bedre oralsex. Hadde satt pris på noen kommentarer eller tips. Når jeg slikker prøver jeg ofte å gjøre dette: -begynne med bena, kysse meg oppover mot "det hellige" området. Ikke alltid dog, kan være at det blir litt for mye hver gang? -Slikker og suger litt rundt musa, før jeg berører de mest erogene sonene. Jobber meg sakte men sikkert innover. -Begynner å slikke forsiktig på de ytre kjønnsleppene. Øker kraften litt etterhvert etter responsen fra dama. Bytter på å suge og slikke de. -Jobber meg så innover mot de indre kjønnsleppene, og slikker og suger på de på samme måte som for de ytre. -Varierer litt rundt dette før jeg merker hun er klar for klitorisstimuli. Slikker først litt lett, men ikke for lett, det kan kile for mye har jeg merket. Øker styrken etterhvert som hun blir kåtere, og varierer mellom flat tunge, rotasjonsbevegelser, tungespiss og suging. -Jobber meg så mot selve hullet og slikker og suger der med forskjellige variasjoner, samt noe fingre. -Prøver også å bruke leppene på alle "øvelsene" ovenfor innimellom. -Til slutt avslutter jeg med slikking og fingring rundt og på anus om jenta liker det. Best å gjøre det slik, og mest hygienisk med tanke på bakterieoverføring. Kommentarer til denne fremgangsmåten? Noe jeg har "utelatt" eller bør tenke mer på? Noe som hadde funket for dere? hmmmm... har inte helt samma komplicerade mönster, jag brukar att slicka från rumphålet till klitten i långa drag så knullar jag fittan lite grann med tungan på turen mot klittan. Så får hon ett finger upp i rumphålet när jag börjar att slicka klitten.Ju fräckare man gör det desto bättre brukar det att bli kan ju kommentera att rumphålet känns väldigt trångt och att du har lust att spruta henne där. Då ligger hon och tänker på alla ting du har lust att göra med kroppen hennes mens du slickar henne. Funkar som regel bara bra det...
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. september 2009 #9 Skrevet 27. september 2009 Jeg liker ikke suging på klitten , der er bare vondt. Men liker en finger inni på g punktet, samtidig som han slikker klitten. Da kommer jeg som et skudd
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. oktober 2009 #10 Skrevet 19. oktober 2009 Har bestandig fått høre at jeg er en jævel på å slikke. Begynner med at damen ligger på magen og jeg starter lett oppe i hals/nakke regionen for så å jobbe meg sakte men sikkert nedover mot korsryggen og rumpen.Bare litt lett med tungen mellom damens lår på vei nedover mot legger og lår, deretter er det føttene og da spesielt tærne som står for tur. Damen snur seg og jeg fortsetter sakte men sikkert oppover mot vagina men slikker ikke direkte på den bare rundt den og er såvidt borti leppene før jeg fortsetter opp magen mot brystene og halsen. Passer på å slikke overalt for etter en times tid er de fleste så på tuppene at de puffer meg ned til vagina for at jeg skal slikke der. Når jeg merker at det er like før orgasmen venter jeg litt til hun er roligere for så å begynne igjen, jeg gjentar dette noen ganger før jeg slikker henne til en orgasme.
FantasDick Skrevet 19. oktober 2009 #11 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg synes det meste man kan finne på "der nede" er deilig, men når jeg er relativt nær orgasmen er det viktigste for meg at han holder samme tempo og teknikk, ellers faller jeg helt bort.. Synes fremgangsmåten din ser flott ut!
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #12 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg synes det meste man kan finne på "der nede" er deilig, men når jeg er relativt nær orgasmen er det viktigste for meg at han holder samme tempo og teknikk, ellers faller jeg helt bort.. Synes fremgangsmåten din ser flott ut! Skal gjerne gjøre det på deg så du ikke faller bort :gjeiper:
Gjest jentegjest Skrevet 21. oktober 2009 #13 Skrevet 21. oktober 2009 Forsøker stadig å lære nye teknikker og fremgangsmåter for å gi bedre oralsex. Hadde satt pris på noen kommentarer eller tips. Når jeg slikker prøver jeg ofte å gjøre dette: -begynne med bena, kysse meg oppover mot "det hellige" området. Ikke alltid dog, kan være at det blir litt for mye hver gang? -Slikker og suger litt rundt musa, før jeg berører de mest erogene sonene. Jobber meg sakte men sikkert innover. -Begynner å slikke forsiktig på de ytre kjønnsleppene. Øker kraften litt etterhvert etter responsen fra dama. Bytter på å suge og slikke de. -Jobber meg så innover mot de indre kjønnsleppene, og slikker og suger på de på samme måte som for de ytre. -Varierer litt rundt dette før jeg merker hun er klar for klitorisstimuli. Slikker først litt lett, men ikke for lett, det kan kile for mye har jeg merket. Øker styrken etterhvert som hun blir kåtere, og varierer mellom flat tunge, rotasjonsbevegelser, tungespiss og suging. -Jobber meg så mot selve hullet og slikker og suger der med forskjellige variasjoner, samt noe fingre. -Prøver også å bruke leppene på alle "øvelsene" ovenfor innimellom. -Til slutt avslutter jeg med slikking og fingring rundt og på anus om jenta liker det. Best å gjøre det slik, og mest hygienisk med tanke på bakterieoverføring. Kommentarer til denne fremgangsmåten? Noe jeg har "utelatt" eller bør tenke mer på? Noe som hadde funket for dere? Her skal jeg slippe en bombe: Det er utrolig ekkelt å få fullt av spytt i underlivet! Vennligst slutt med det, alle dere mannfolk. Spyttet er klissete og salt, noe som svir fordi det er en annen ph-verdi i underlivet. Hvis dere plent må ned der og gjøre noe med munnen, så kyss heller uten denne siklinga. Og gjør noe annet for å få fram naturlig fuktighet hos jenta enn å spytte. Uff, jeg vemmes bare ved å tenke på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå