Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Jeg har ett ganske stort problem og trenger tips! Lukkemuskelen mellom magesekken og spiserøret er ødelagt på meg og jeg går derfor på medisiner. En av "bivirkningene" av både sykdommen og pillene er at jeg brekker meg hele tiden! Jeg er ikke kvalm, og jeg kaster ikke opp, men det er både ekkelt og ubehagelig. Det skjer ikke i forbindelse med lukter osv, det kommer bare helt tilfeldig. Det eneste jeg vet får meg til å brekke meg, er når jeg går i bakker og trapper.. Men jeg kan jo ikke slutte med det! Har dere tips mot brekninger?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå