Gå til innhold

Brekninger.


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ett ganske stort problem og trenger tips!

Lukkemuskelen mellom magesekken og spiserøret er ødelagt på meg og jeg går derfor på medisiner. En av "bivirkningene" av både sykdommen og pillene er at jeg brekker meg hele tiden! Jeg er ikke kvalm, og jeg kaster ikke opp, men det er både ekkelt og ubehagelig.

Det skjer ikke i forbindelse med lukter osv, det kommer bare helt tilfeldig. Det eneste jeg vet får meg til å brekke meg, er når jeg går i bakker og trapper.. Men jeg kan jo ikke slutte med det!

Har dere tips mot brekninger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...