Gjest Gjest_Carleigh-Ann_* Skrevet 17. oktober 2009 #21 Skrevet 17. oktober 2009 Syns man kan dumpe noen face to face. Når man har vært sammen og kanskje hatt tissen til en mann inni seg, så skulle det bare mangle om man ikke ble avvist på en ordentlig måte. Jeg blir alltid dumpa via the disappearing act: mannen tar aldri kontakt igjen og jeg må lissom finne ut sjøl at det er slutt. Hva gir'u!
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 17. oktober 2009 #22 Skrevet 17. oktober 2009 Jepp, å bli dumpa på sms er jo alltid en højdare! Man føler seg virkelig verdsatt! Er dette et fenomen blitt eller er det rett og slett bare jeg som var litt vel optimistisk og trodde fyren var voksen i en alder av 39 år? Dumpe på SMS er helt OK om mannen er en dust en ikke vil bruke tiden på. En mann bør ta seg sammen og ta dette ansikt til ansikt og gjerne også tilby økonomisk hjelp i overgangsfasen slik at en skal slippe å gå ned i forbruk!
LykkeLotta Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #23 Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Idag er jeg bare kjempelykkelig over at det gikk som det gikk! Der og da var det fryktelig kjipt, etter noen dager var jeg bare glad for at fyren viste hva han egentlig var - en umoden hopper. (endret gr. skrivefeil) Endret 18. oktober 2009 av LykkeLotta
Denlilleprinsessen Skrevet 14. oktober 2016 #24 Skrevet 14. oktober 2016 På 22.9.2009 den 18.59, Gjest Gestur skrev: Skjønner han godt jeg. Gjort det samme to ganger før, fordi jeg ikke gidder en kjip og kjedlig samtale om hva som gikk feil og ditt og datt. Handler ikke om feighet, det handler om at man rett og slett ikke gidder. Hva er vitsen med ansikt til ansikt? Det er jo slutt uansett så hvorfor ta seg bryet? Vær glad du får beskjed. Hadde vi levd i steinalderen ville du vel ikke fått beskjed engang. Husker på videregående. Da ga jeg ikke beskjed, unngikk bare dama så lenge at hun tok hintet, og det kunne jo han også funnet på å gjort. Vær glad du fikk beskjed, og slutt å syt:) for en drittsekk du er
Gjest Emera Skrevet 14. oktober 2016 #25 Skrevet 14. oktober 2016 57 minutter siden, Denlilleprinsessen skrev: for en drittsekk du er Innlegget du siterer er skrevet av en slettet bruker i 2009.
meeeg9 Skrevet 14. oktober 2016 #26 Skrevet 14. oktober 2016 På 22.9.2009 den 17.57, MissStiles skrev: Ja du sier noe der.. Hvis man ikke er interessert i noe i det hele tatt, hvorfor ikke bare si det?????? Eller det feigeste er vel når noen sier "jeg er ikke på det stadiet i livet der jeg ser etter noe seriøst akkurat nå". Kan vel ikke være så vanskelig å være ærlig enn å dra en hvit løgn
pika Skrevet 15. oktober 2016 #27 Skrevet 15. oktober 2016 På 22.9.2009 den 17.30, LykkeLotta skrev: Jepp, å bli dumpa på sms er jo alltid en højdare! Man føler seg virkelig verdsatt! Er dette et fenomen blitt eller er det rett og slett bare jeg som var litt vel optimistisk og trodde fyren var voksen i en alder av 39 år? Det er blant annet sånn oppførsel fra date 35+ som gjør at jeg nå er mest intr. i de som er yngre enn meg... Når noen man tror/regner med er en som faktisk bryr seg, er moden og seriøs "slår opp" per sms da innser man at alder ikke har så mye å si...
Gjest made4u Skrevet 16. oktober 2016 #28 Skrevet 16. oktober 2016 På 22.9.2009 den 17.33, Skrika89 skrev: Det finnes ikke noe barnsligere enn det altså.. Jeg har også blitt dumpet over sms, på julaften av alle ting, er en stund siden altså. Har aldri vært så sint før tror jeg. Men ler av det i dag da, og blir latterfull vær gang jeg ser fyren. For en tåpelig mann. Og du tror det var tilfeldig? Var nok nøye planlagt av en eller annen grunn, er jo noe menn normalt ikke gjør men i visse tilfeller så kan vi anstrenge oss for å gjøre det med stil... Hadde du vært utro eller noe slik? I så fall får han 20 i stilpoeng fra meg, for dette plager deg tydeligvis litt fortsatt - og han fryder seg nok sikkert hver gang han ser deg i så fall... Om du dog ikke bidro til at han valgte å gjøre det slik, ja da er han ikke helt riktig...
Drama.Queen Skrevet 16. oktober 2016 #29 Skrevet 16. oktober 2016 Mennesker uten sosiale antenner kalles slike folk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå