Gå til innhold

Dumpa på sms....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, å bli dumpa på sms er jo alltid en højdare!

Man føler seg virkelig verdsatt!

Er dette et fenomen blitt eller er det rett og slett bare jeg som var litt vel optimistisk og trodde fyren var voksen i en alder av 39 år?

:fy_fy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes ikke noe barnsligere enn det altså.. Jeg har også blitt dumpet over sms, på julaften av alle ting, er en stund siden altså. Har aldri vært så sint før tror jeg. Men ler av det i dag da, og blir latterfull vær gang jeg ser fyren. For en tåpelig mann.

Skrevet

Opplevd det jeg og. Jeg synes både dumping på sms/msn er så feigt gjort!

Skrevet

Det morsomme er at jeg svarte rett ut (i sms selvfølgelig for han svarte jo ikke på anrop må vite) at han trengte ikke å gjøre dette via en sms og at jeg rett og slette følte meg litt lurt.

Dagen etter ringte han og følte seg litt urettferdig behandlet!

Men jeg gråter litt enda, er ikke mer enn to dager siden dette.

Samtidig tror jeg at jeg skal være glad til for at det ikke ble noe selv om det er trist for det viser jo tydelig at mannen ikke eier ryggrad - feigeste vei ut!

Leste nylig en artikkel på Nettavisen - Topp 5 og hvordan man IKKE dumper noen. SMS var klart "vinneren"...

Skrevet

Jeg skjønner ikke at det er det at det foregår på sms som skal gjøre det spesielt verre enn ellers. Det er da uansett ille å bli dumpet! Som om det skulle bli noe særlig bedre bare fordi han gjør det face to face. Dersom han foretrekker å gjøre det på sms er han fri til det. Det er en ærlig sak. Vil han ikke treffes for å si det, bør han få slippe. Blir litt oppgitt, jeg, over fokuset her.

• Liker 1
Skrevet
Jeg skjønner ikke at det er det at det foregår på sms som skal gjøre det spesielt verre enn ellers. Det er da uansett ille å bli dumpet! Som om det skulle bli noe særlig bedre bare fordi han gjør det face to face. Dersom han foretrekker å gjøre det på sms er han fri til det. Det er en ærlig sak. Vil han ikke treffes for å si det, bør han få slippe. Blir litt oppgitt, jeg, over fokuset her.

Selvfølgelig er det ille å bli dumpet! Mulig jeg tar helt feil her men det er noe med selvfølelsen man blir sittende igjen med etter at fyren du ble glad ikke kunne fortelle deg dette til ansikt til ansikt - det er noe å se den du snakker med når det faktisk dreier seg om ett brudd. Å snakke sammen på den gode, gamle måten. Litt sånn man gjorde i gamledager (vi snakker muligens så langt tilbake som tidlig 90-tall).

Meninger er til for å luftes! Interessant å vite hvilke oppfattelser som rører seg der ute angående dette bare.

• Liker 1
Gjest Stjernedryss
Skrevet

Dere skal være glad dere hører noen fra han i det hele tatt. Når jeg blir dumpet må jeg skjønne helt av meg selv at han ikke er interessert, nei da blir jeg mer glad for en sms som sier det rett ut!

Skrevet
Dere skal være glad dere hører noen fra han i det hele tatt. Når jeg blir dumpet må jeg skjønne helt av meg selv at han ikke er interessert, nei da blir jeg mer glad for en sms som sier det rett ut!

Ja du sier noe der.. Hvis man ikke er interessert i noe i det hele tatt, hvorfor ikke bare si det?????? :nei:

• Liker 2
Skrevet

Skjønner han godt jeg. Gjort det samme to ganger før, fordi jeg ikke gidder en kjip og kjedlig samtale om hva som gikk feil og ditt og datt. Handler ikke om feighet, det handler om at man rett og slett ikke gidder.

Hva er vitsen med ansikt til ansikt? Det er jo slutt uansett så hvorfor ta seg bryet? Vær glad du får beskjed. Hadde vi levd i steinalderen ville du vel ikke fått beskjed engang.

Husker på videregående. Da ga jeg ikke beskjed, unngikk bare dama så lenge at hun tok hintet, og det kunne jo han også funnet på å gjort. Vær glad du fikk beskjed, og slutt å syt:)

Skrevet

Forsåvidt greit for meg.

Men dette skjer også av menn i godt voksen alder 40 og 50 årene.

Skrevet
Skjønner han godt jeg. Gjort det samme to ganger før, fordi jeg ikke gidder en kjip og kjedlig samtale om hva som gikk feil og ditt og datt. Handler ikke om feighet, det handler om at man rett og slett ikke gidder.

Men så har man jo også de som bedyrer at de virkelig er interessert, selv om de aldri kontakter en.....hva er poenget med det, når det senere viser seg at de ikke var så interesserte.

Skrevet
Jepp, å bli dumpa på sms er jo alltid en højdare!

Man føler seg virkelig verdsatt!

Er dette et fenomen blitt eller er det rett og slett bare jeg som var litt vel optimistisk og trodde fyren var voksen i en alder av 39 år?

:fy_fy:

Dert er da mange som ble dumpet på fax før internett ble vanlig!!

Fax, e-post og sms-dumping er kommet for å bli. Noen blir til og med dumpet på Facebook, slik at andre får vite om det først!

Skrevet

Jeg tror den som dumper på sms har dårlig samvittighet. Man kan ikke føle seg særlig høy i hatten når man gjør det. Vær i hvert fall glad for at du ikke er like feig, men holder din sti ren.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hva er vitsen med ansikt til ansikt? Det er jo slutt uansett så hvorfor ta seg bryet? Vær glad du får beskjed. Hadde vi levd i steinalderen ville du vel ikke fått beskjed engang.

Husker på videregående. Da ga jeg ikke beskjed, unngikk bare dama så lenge at hun tok hintet, og det kunne jo han også funnet på å gjort. Vær glad du fikk beskjed, og slutt å syt:)

Det der er verre en å dumpe noen på sms/msn/mail, what ever. Utrolig feigt, og ikke minst respektløst over for den man har vært sammen med. Å ikke gidde å gjøre såpass for en man har vært sammen med, sier jo bare at du har et slett menneskesyn.

Vitsen med ansikt til ansikt, er jo for å gi den andre en sjanse til å få noen ordentlige svar på hvorfor osv. Og vise en smule menneskelighet.

Ikke engang min 17 år gamle sønn oppfører seg sånn. Han ønsket å gjøre det slutt med en kjæreste pr msn en gang, men jeg "tvang" han til å møte henne og gjøre det på en skikkelig måte.

En leker ikke med andres følelser.

• Liker 1
Skrevet

ble slutt mellom meg og typen min for 2 dager siden.hadde ikke hørt fra han på noen dager,så ba jeg han komme innom.å joda han var interesert han,han hadde bare så grusomt mye å gjøre at det ikke var måte på...

Har vært sånn den siste stunden..

Skjønte opplegget hans.

Er mye bedre å si ting rett ut ,enn å dra det ut,skulle ønske han hadde vært ærlig med en gang men..

Hvis jeg ikke hadde bedt han komme,hadde jeg sikkert ikke hørt noenting.

Dette var også en "voksen" mann.

Skrevet
ble slutt mellom meg og typen min for 2 dager siden.hadde ikke hørt fra han på noen dager,så ba jeg han komme innom.å joda han var interesert han,han hadde bare så grusomt mye å gjøre at det ikke var måte på...

Har vært sånn den siste stunden..

Skjønte opplegget hans.

Er mye bedre å si ting rett ut ,enn å dra det ut,skulle ønske han hadde vært ærlig med en gang men..

Hvis jeg ikke hadde bedt han komme,hadde jeg sikkert ikke hørt noenting.

Dette var også en "voksen" mann.

Helt i tråd med egen erfaring - man merker og skjønner at det er noe men får fortsatt meldinger som om alt er i orden. Dog noe unnvikende.

Å si ting rett ut med en gang selv om det gjør vondt er dog bedre enn uvissheten som kan gnage høl på hjerterota.

Ser det er delte meninger her og det var tanken bak tråden!

:natti:

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

jepp jepp av en politimann;) ikke min feil mora ikke lærte han folkeskikk..

Gjest Gjest_ally_*
Skrevet

Jada, opplevd å bli dumpet på sms. Men idag er jeg glad for at jeg er kvitt den enfoldige sjimpansen.:-) Det sier noe om folk, dette, på hvilken måte man velger å forholde seg til andre mennesker.

Gjest Gjest_fanny_*
Skrevet

Du har jo tydeligvis aldri hatt et ordentlig forhold. Hadde du delt alt med et menneske du elsket så hadde du "giddet" å gjøre det slutt på en skikkelig måte. Men dette lærer du når du blir voksen og får forhold som går ut på litt mer enn å ta følge til skolen og gå på kino 1 gang i uka.

Jeg ble dumpa på sms en gang. Ikke rett ut av det blå eller helt direkte, det hadde vært noe klabb og babb i en ukes tid, men det kom et slags tvetydig siste nådestøt tikkende inn på mobilen en dag. Jeg ringte jo opp igjen sporenstreks og lurte på hva faen han prøvde å si, og fikk bare enda mer tvetydigheter tilbake. Avtalte til slutt og møtes for å prate, og da måtte jeg nærmest hale ut av han at det var over. Her var det helt åpenbart feighet som var greia.

Får forøvrig sms av han stadig vekk, men nå er det helt annet innhold - nå angrer han som bare det :fnise: Han har hatt vett nok til å oppsøke meg og unnskylde seg for sin umodenhet ansikt til ansikt og, men det er nok litt for seint. Måten han dumpa meg på var bare for patetisk til at jeg noengang gidder å ha noe med han å gjøre igjen.

• Liker 1
Skrevet

En kar jeg kjøpte en banjo av, som slet med penger, og solgte unna utstyr, hadde vært sammen med ei dame i tre år og de var vel ca. 30 og samboere. hun hadde fått jobbtilbud i italia, og han skulle bli med nedover. hun dro i forveien, og sendte han en sms etterpå om at hun gjorde det slutt. han hadde planlagt og flytte til italia med samboeren, og bodde på øvingslokalet når jeg møtte han.. jeg snakket ganske lenge med han, og fant ut at han også FØR hun gjorde det slutt slet med depresjoner, og var jo nå helt rablende. utrolig snill og smart fyr, som hadde litt behov for å snakke med noen, tror jeg..

men hvem gjør det mot samboeren i tre år, når man i tilegg vet at han sliter med depresjoner fra før..? og så stikke av til italia FØR hun dumper han.. på sms!! stakkars mann! går det an å være mer ussel og feig? lurer virkelig på hvordan det går med han nå..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...