Gå til innhold

Skal opereres imorgen, haster!


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Jente20_*
Skrevet

Hei!

Jeg skal opereres for utstående ører imorgen! ( hjelp:( )

Men jeg lurer på: Får man sovemedisin av pleierne i tillegg til lokalbedøvelsen?

Håper noen tar seg tid til å svare..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er et så lite inngrep at de kun bruker lokalbedøvelse og ikke narkose, så vil du nok være våken under inngrepet. Du vil nok få noe beroliggende.

Man får ikke sovemedisin, så vidt jeg vet, når man skal opereres. Man får enten lokalbedøvelse eller narkose.

Lykke til.

Gjest SmallTalk
Skrevet
Hvis det er et så lite inngrep at de kun bruker lokalbedøvelse og ikke narkose, så vil du nok være våken under inngrepet. Du vil nok få noe beroliggende.

Man får ikke sovemedisin, så vidt jeg vet, når man skal opereres. Man får enten lokalbedøvelse eller narkose.

Lykke til.

Eller begge deler. De gangene jeg har operert føttene mine, så har de blokka foten fra ankelen og ut, i tillegg til at jeg har fått narkose. :)

Men utstående ører høres ikke ut som et spesielt stort inngrep, så jeg vil tro at du får lokalbedøvelse og noe beroligende. Har du fått beskjed om å faste på forhånd? Hvis du ikke har det, så skal du ikke ha narkose.

Skrevet

[søstera mi opperete det også får noen år tilbake, hun fikk lokal bedøvelse.. Masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...