Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Har brokk å må vurder om jeg vil opreres eller ikke. Er det noen her som har operert og fått smerter etterpå? Jeg lurer litt på hvor sterek disse smertene er i forhold til smerten brokken ga?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg hadde brokk i nedre del av magen, i ca. to år før det ble så plagsomt at jeg valgte å operere. Var inne på dagkirurgisk og var klar til å gå hjem etter noen timer. (jeg fikk full narkose) Det var grådig vondt de første par dagene, i og med at snittet var 11cm langt på skrått nedover magen. Men etter ca. to uker følte jeg meg helt frisk igjen! To mnd senere begynte jeg så smått med styrketrening, og nå 2 år etter operasjonen er alt bra =) Arret er omtrent ikke synlig, det skal sier at jeg teipet det i 4 mnd etter operasjonen for å forhindre at huden "sklei tilbake".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå