Gjest Melchizedek Skrevet 21. september 2009 #1 Del Skrevet 21. september 2009 Av disse 5 språk hvilket synes du er finest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 21. september 2009 #2 Del Skrevet 21. september 2009 Fransk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. september 2009 #3 Del Skrevet 22. september 2009 Av disse 5 språk hvilket synes du er finest Helt klart fransk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 22. september 2009 #4 Del Skrevet 22. september 2009 Italiensk er penest å høre på. De som har stemt tysk må ha god ironisk sans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_selma_* Skrevet 22. september 2009 #5 Del Skrevet 22. september 2009 Det er vel ikke tvil om det? (Helt klart spansk.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #6 Del Skrevet 22. september 2009 Fransk og spansk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caylee Skrevet 22. september 2009 #7 Del Skrevet 22. september 2009 Av de må det bli amerikansk engelsk, britisk engesk er HELT forferdelig, blir kvalm av å høre på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 22. september 2009 #8 Del Skrevet 22. september 2009 Stemte fransk jeg. Italiensk og spansk er også pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 22. september 2009 #9 Del Skrevet 22. september 2009 Spansken kommer veldig an på hvorfra.. Hilsen ei som snakker spansk nesten hele døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. september 2009 #10 Del Skrevet 22. september 2009 Italiensk er penest å høre på. De som har stemt tysk må ha god ironisk sans! Signerer denne på begge punkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melchizedek Skrevet 22. september 2009 #11 Del Skrevet 22. september 2009 Av de må det bli amerikansk engelsk, britisk engesk er HELT forferdelig, blir kvalm av å høre på det. Jeg antar da at du aldri vil dra til Storbritannia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #12 Del Skrevet 22. september 2009 Italiensk er finest! Basta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 22. september 2009 #13 Del Skrevet 22. september 2009 Stemte på Italiensk jeg (Men hadde irsk vært et alternativ ville jeg valgt det i stedet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. september 2009 #14 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg stemte spansk, men da tenker jeg på colombiansk spansk. Ikke på på Spania-spansk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 22. september 2009 #15 Del Skrevet 22. september 2009 Fransk! Hadde også stemt på irsk om det var et alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaarin Skrevet 22. september 2009 #16 Del Skrevet 22. september 2009 Tysk. Synes faktisk det er veldig fint : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 23. september 2009 #17 Del Skrevet 23. september 2009 Tysk. Synes faktisk det er veldig fint : ) Jeg stemte også tysk. Synes det er et pent språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 23. september 2009 #18 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Jeg stemte spansk, men da tenker jeg på colombiansk spansk. Ikke på på Spania-spansk. Veldig uenig. Forresten, å si Spania-spansk blir litt som å si Norge-norsk, med alle de forskjellige dialektene som finnes i Norge. Det må utdypes med nordnorsk f.eks, som er noe helt annet enn Oslodialekt. Samme med Spania. Endret 23. september 2009 av Bernardette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #19 Del Skrevet 23. september 2009 Tja, må vel bli spansk det da. Jeg vokste opp (som norsk "innvandrer") i Spania, og lærte spansk slik det tales der. Når det gjelder latinamerikansk spansk høres den for meg litt ... tja, "landlig" ut. No offense til talere av nevnte, selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 23. september 2009 #20 Del Skrevet 23. september 2009 Fransk Skjønner ikke noe av det, men det høres veldig pent ut Synes for øvrig ingen av språkene er stygge. Britisk engelsk er penere enn amerikansk engelsk, synes jeg. Men irsk? Er det et språk? Snakker de ikke bare engelsk (dog med en irsk aksent)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå