AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #21 Skrevet 16. november 2010 Tykke ullsokker merker jeg, tynnsokker merker jeg ikke. Tror tynnsokker går på rundgang i barnehagen. Barnehagen har en egen skuff med klær som er eierløse, og når det er fritt for tynnsokker i skiftehylla har det hendt jeg har fylt på med sokker derfra.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2010 #22 Skrevet 16. november 2010 Har anskaffet tøystempel i år. Klistrelapper funker, strykelapper er ikke så gjennomførbart hos oss, strykejernet kommer frem til 17 mai bare. http://www.kidsa.no/Toystempel-/-Navnestempel Stempelet her bruker vi også på sitteunderlag og sånn.
*Mocca* Skrevet 16. november 2010 #23 Skrevet 16. november 2010 Jeg merker alle sokkene, samt alle andre klær som barnet har med i barnehagen. Dette er ikke fordi jeg er redd for å mist et par sokker, men i respekt for de ansatte som jobber i barnehagen. Det er faktisk ikke lett å huske hvem som er hvem sine, og de ansatte bruker mye unødvendig tid på dette. I tillegg har hvertfall vi blitt oppfordret til å merke alle klær, da syntes jeg det er en selvfølge å gjøre det for å lette de anattes hverdag. For å være helt ærlig syntes jeg dere som ikke gidder er ganske respektløse. Sorry, men nå må du rulle inn rett og slett. De fleste med barn har andre ting å fylle tiden med enn å merke haugevis av sokker... Vanlige plagg, altså t-skjorter, gensere, bukser og strømpebukser er greit å merke.... I tilleg til sko, støvler, vintersko, regntøy, parkdress, vinterdress, votter, luer og vanter såklart. men å stå og merke hver eneste par med sokker... det tror jeg faktisk de færreste har overskudd til. Det blir ganske mange sokker det.... Såklart ullsokker, både kjøpte og hjemmestrikkede merker vi for det er dyrere i innkjøp.. Man har til dags dato ALDRI opplevd at noe har blitt borte, skifteklær ligger i egen kurv, altså lett å skille hvem som eier, skifter de på unga, så legger de klærne i pose i sekken. Så det er faktisk bare de større dyrere plaggene som fort kan bli litt kaos i... og de står det navn i. Ikke minst unga kjenner veldig fort igjen både sine egne og andres klær...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå