Gå til innhold

Oppblåst over lang tid :-/

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer veldig på en ting... Har alltid brukt å vært slik at når jeg våkner opp på morgenen så er magen min mye flatere enn den er normalt sett på dagen når man spiser og slikt. Sånn har det vært i mange år, hver morgen.

For ca. tre-fire uker siden så ble ting annerledes.. Merket ting forandret seg litt med magen min og med formen min generelt. Tullet mye med p-piller for en stund tilbake (hadde sex jevnlig i et par uker før mens), så mistenkte at jeg var gravid. Mensen kom ikke, kom bare litt mer utflod enn vanlig(har utflod nærmest hver dag).. og denne utfloden var lyserosa, slimete og litt brun innimellom. Dette varte 2-3 dager når jeg forventet mens.. Når jeg våkner opp om morgenen nå så er jeg småkvalm og magen er oppblåst, altså ikke hatt en eneste dag med den vanlige "flate" magen jeg er vant til. Jeg har hatt noen få dager med "menslignende" smerter helt nederst i magen og dette bekymrer meg :-( Tok en test ca. 3 dgaer før forventet mens(altså for litt over 1 uke siden) og den viste negativt. Denne gangen var "mensen" akkurat lik den forrige.. Veldig uvanlig.. Hva kan dette være? Bør jeg ta en test til for sikkerhetsskyld?

Håper på svar. Denne oppblåste magen tar knekken på meg :-( Må understreke at jeg spiser akkurat som jeg alltid har spist, så kan ikke være noe matallergi eller lignende. Dette er noe annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt en ny test. Ellers ville jeg kanskje hørt med lege.

Skrevet

Dersom du har luft i systemet så har apoteket noe som heter Minifom. Det hjelper godt.

Det andre kan jeg ikke svare på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...