Gjest Linnea Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Jeg er egentlig veldig dårlig til å ta vare på føttene mine, men tok et skikkelig fotbad for en måneds tid siden,varmt vann, skrubbet, oljer og krem etterpå. Etter en ukes tid ble huden under føttene skikkelig hard og det er UTROLIG mye hud som faller av. Store hudfliker, det er rett og slett skikkelig ekkelt. Det er litt bedre nå, men huden er fremdeles hard og det faller fremdeles hud av. Det som også er ekkelt er at det ligger så utrolig mye døde hudceller (jeg antar det er det det er?) igjen på lakenet mitt, nederst i sengen hvor føttene mine er. Jeg må omtrent skifte laken hver fjerde dag. Synes det er så ekkelt at sengen blir så "skitten" og ekkel så fort. Hva gjør jeg?? Oftere fotbad? Er det en viss fotkrem jeg kan bruke?
Gjest Spinell Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Var jeg deg ville jeg tatt en tur til fotpleier eller fotterapeut for å få litt "starthjelp" til å få skikk på føttene. De har også gode fotkremer til salgs og kan anbefale det de mener er best for akkurat dine føtter. Jeg hadde problemer med hard hud og stygge, vonde hælsprekker, og uansett hvor "flink" jeg selv syntes jeg var med fotbad og skrubbing av hælene fikk jeg ikke bukt med problemet. Etter ett eneste besøk hos fotterapeut, pluss iherdig behandling med en god fotkrem, fikk jeg endelig føtter som kan vises fram i sko med åpen hæl igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå