Gjest TS Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Jeg har nettop flyttet inn i et nytt kollektiv, og det er VELDIG lytt der, hører alle lyder kjempegodt. Døren min vender i tillegg ut mot stuen. Å bruke den gamle, bråkete vibratoren min var plutselig ikke et alternativ lenger. :gjeiper: Noen som har noen tips til en veldig stillegående vibrator? Den trenger ikke være superkraftig.
Gjest TS Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Jeg mente forresten klitorisvibrator, ikke en sånn stor en.
Gjest strykebrett Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Den her er ganske stille..
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Den her er ganske stille.. Den er ikke så stille som folk skal ha det til. Setter du opp farten bråker den nok til at du bør høre det gjennom en tynn vegg...
Hinata Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Prøvd å legge noe papir rundt batteriene? Er ofte de som bråker fordi de ikke ligger helt fast
Gjest TS Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Takk for svar, folkens! Får se hva jeg gjør med saken! Papiret var jammen et bra triks, Hinata - men det hjalp ikke nok (jeg har en sånn veteranvibrator som nok har sett sine bedre dager ). Så det blir nok noe nytt! Mulig jeg går til en erotisk butikk og forhører meg der
MindCrime Skrevet 25. september 2009 #7 Skrevet 25. september 2009 LELO vibbene er generelt ganske stillegående. Fun factory sine er kraftigere, men lager mer lyd. Dersom du skal ha en kraftig OG stillegående, er det noen som heter ultra sonic/whisper og gyro (uni horn og boner) Felles for disse er at de har "roligere" vibrasjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå