Gjest xx Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Hva gjør jeg? Har rett og slett "mistet" puppenen mine og magen er slapp. Riktignok etter 2 barn og vektnedgang. Det lille jeg har av pupper henger. Ikke noe fett igjen. magen har vært et problem hele tiden. Har så lyst å gjøre noe med det. Å nå leser jeg om brystforstørrelse med eget fettvev. Tenker dette må være noe for meg da jeg ikke har lyst å legge inn innlegg. Noen som har noen erfaring eller kjenner noen som har gjort dette?
Gjest redstar Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Hei, jeg vet om ei bekjent som dro til oslo går å ta fett fra mage og lår, får å få større pupper. Jeg synes resultatet ble veldig bra(må være litt tålmodig da det kan ta litt tid får fettet "legger" seg, men det var billigere enn å legge inn silikon pluss det er jo ditt eget kroppsfett:) Hun er ivertfall veldig fornøyd og jeg synes det var pent:) Kun klinikk i Oslo som gjør dette slik jeg forsto det. Masse lykke til
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Takk for info. Ser at det er 2 klinikker i Oslo som gjør dette. Med meget variert pris. Vet du noe om hvor lang tid det tok før hun var tilbake til normalen. Løfte, bøye, hoppe og sprette? Dvs. bære på barn, lempe klesvask og andre huslige tinghttp://forum.kvinneguiden.no/style_images/1/folder_post_icons/icon4.gif
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Takk for info. Ser at det er 2 klinikker i Oslo som gjør dette. Med meget variert pris. Vet du noe om hvor lang tid det tok før hun var tilbake til normalen. Løfte, bøye, hoppe og sprette? Dvs. bære på barn, lempe klesvask og andre huslige ting?
Gjest redstar Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Det tar ikke så lang tid som det gjør når man tar slikon, vis du tar under muskelen.. men tror det kan ta alt fra 3uker til 4/5 mnd tror jeg:S er egentli ikke sikker, har aldri spurt henne om det.. men hun gjorde det iallefall på den billigste klinikken i Oslo, å jeg tror dem har gode anbefalinger slik jeg forsto det,men det er ganske varierene om hvor lang tid til det er før man kan gjøre de "vanlige" tingene igjen, må iallefall vente 3 uker men å hoppe/sprette
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg tok denne operasjonen for liten stund siden. Har født barn, og puppene og kroppen generelt hadde jo blitt helt anderledes. For meg var heller ikke silikon noe alternativ. Det at det er billigere enn silikon stemmer vel ikke helt, dvs. at det kommer helt an på hvor mange steder på kroppen du må ta fett fra, og hos meg, var det 3 steder. (dette er selvfølgelig individuelt). Operasjonen skjer under narkose, og tar fra 2-3 timer. Jeg fikk utført det på oslo plastikkirurgi, og er foreløpig kjempefornøyd. God service og flinke leger. Anbefaler på det varmeste å ta en konsultasjonstime der. Da får du vite alt du trenger, og også om det er mulig å utføre operasjonen på deg. I etterkant var det faktisk overraskende lite smerter! Man Må ta det med ro i 2 dager etterpå. Ikke løfte på barn eller andre tunge ting på 2 uker. Gå med støttebody på kroppen i ca 6 uker og puppene må ha minst mulig trykk på seg i iallefall en mnd. (dvs ikke bruke bh og bare ha på løst tøy. Lykke til uansett hva du gjør!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. oktober 2009 #7 Skrevet 17. oktober 2009 Takk for svar. Jeg var hos de på Oslo Plastikkirurgi i går. Og meget positivt overrasket. Syns jeg fikk god hjelp og gode forklaringer. Jeg skal definitivt gjøre noe. Men det koster flesk!! I dobbel forstand. Jeg har hele tiden syns magen min har vært det viktigste. Men etter møte med legen og ikke minst etter å ha sett bilder av puppene mine, er det de som skal til pers først. Jeg hadde tenkt å "bare" sette inn fettvev. Men legens syns jeg skulle gjøre et brystløpt først og deretter sette inn fettvev. Tar dette i samme operasjonen da. Vil bli best resultat siden jeg har fått hengepupper!! HUFF sier jeg bare. Greit å lese om noen som har gjort dette. Vil ikke lese for mye om det heller da. Kan lett bli litt mye info den ene eller andre veien! Gleder meg jeg nå egentlig! Hihi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå