Gå til innhold

Orgasme i drømme?


Gjest Gjest_gojenta_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gojenta_*

Jeg våknet halvveis en natt av den kjempeorgasmen. Eller, jeg drømte at jeg hadde sex med en kvinne (en kjendis faktisk) i et vann, det var kjempegodt og alt det der, og rett det gikk for oss begge så jeg kjæresten min komme gående mot oss. Så jeg måtte jo forte meg å få orgasme, noe jeg fikk, og våknet halvveis av jeg lå og stønna i senga!

Hva er dette fornoe? Jeg er da ikke lesbisk? Syntes bare det var så rart, var akkurat som at jeg måtte forte meg å gjøre meg ferdig med denne kvinnen før kjæresten min oppdaget det.. ?

Var jo en deilig drøm, men nå sitter jeg her og lurer på hva det er med meg egentlig :P

Det skal jo sies at jeg synes mange kvinner er lekre, og jeg leker med tanken om å ta på pupper osv, men det er bare fantasi, jeg er sikker på at jeg er hetro, og ville aldri hatt sex med en kvinne i virkeligheten.

Noen andre som har hatt det sånn? Og går det egentlig an å drømme seg til orgasme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Det er mulig å ha orgasmer i søvne:) Jeg har hatt det tre ganger(hendene var "over dyna" når jeg våknet av at det gikk).

Jeg tror at fantasien er et eksremt kraftig verktøy i sexlivet. Jeg er bifil jente selv, så dette med å tenne på jenter er naturlig for meg. Det som er spesielt med å tenne på jenter, er den intense følelsesmessige nærheten. Man vet, og kjenner hva den andre føler. Jeg for min del tenner på det feminine hos jenter, og det maskuline i gutta, så det er mange varianter av sexlyst og tenningsmønster.

Kos deg med drømmene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at de fleste jenter har hatt heftige drømmer om jentesex - uansett om de er hetero, bifile eller lesbiske. Du er IKKE uvanlig, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det samme selv, 2-3 ganger.. utrolig digg =) er også bifil og alle gangene har jeg drømt at jeg har hatt sex med en jente, hehe. Tror også at det er vanlig at jenter som anser seg selv for å være hetro drømme/fantasere om jentesex, mistenker litt at heterofile gutter gjør det samme når det gjelder andre gutter, selv om terskelen for å innrømme det er ganske mye høyere for dem enn oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...