Kara W Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Hvordan rengjør man et termometer? Etter at det har vært brukt tenker jeg at det er fult av bakterier, og da frister det ikke akkurat å putte det i munnen neste gang noen andre er syke. Man kan jo ikke koke det helle :klø:
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Jeg bruker litt vodka jeg. Du får kjøpt plasttrekk du kan ha over som bare kastes etterpå.
ninuska_ Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 (endret) Vi har plasttrekk som vi bare bytter etter hvert bruk Veldig enkelt. Endret 21. september 2009 av ninuska_
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå