Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Jeg har begynt å ta 30 days. Fikk også med oxy tarm i pakka. Men den oxy tarm plomme-greia virker veldig avførende på meg. Jeg har vondt i magen og diare og har våknet midt på natta og sittet på do. Så vurderer å slutte med den. Men så lurer jeg på om det blir bedre etter en stund, og om det er fordi jeg har mye som trenger å renses eller noe at jeg blir sånn? Jeg har slitt mede fordøyelsen og veldig oppblåst mage. Derfor tenkte jeg dette var noe for meg. Noen som har erfaringer?
Gjest GjestGjest Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Jeg har prøvd den gamle typen Oxytarm og den var ikke avførende i det hele tatt på meg. Det var tabletter. Hva er denne nye typen Oxytarm? Er det tabletter med plommesmak? Rart at det virker så avførende, kanskje du tåler lite og må tilpasse doseringen? Helsekostbutikken/apoteket bør kunne svare på dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå