Gå til innhold

Førstehjelpspute

Gjest Boa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den skal ikke, men det er jo hyggelig om den følger med sammen med jekk, hjulkryss, varselstrekant og refleksvest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel greit å sende den med..men samtidig synes jeg den er litt personlig..har jo suplert med ting jeg synes er nødvendig..har aldri funnet en førstehjelpspute som har det som trengs føler jeg.

Jekk, hjulkryss, varseltrekant og refleksvest følger jo selvfølgelig med!

Vel..nå er bilen solgt og kjøperen mente at førstehjelpsputa selvfølgelig skulle være med på kjøpet..jeg føler meg faktisk litt lurt, for nå står jeg med ny gammelbil og uten førstehjelpspute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt semimorsomt da... Verdien av ei førstehjelpspute med customisert innhold er jo en forsvinnende liten bagatell relatert til totalsummen. Det koster deg ikke så mange hundringsene å kjøpe deg en ny. Og hvis den er av det avanserte slaget, vil ei ny ha ferskere holdbarhet på antiseptisk, watergel etc.

Det blir litt som å selge huset, men skru av håndklekrokene på dass.

Slå deg til ro med at du nå har vært snill. Kanskje du faktisk har vært kjempesnill, hvis innholdet i gammelputen din redder liv? Hvem vet - kanskje ditt eller mitt liv en dag reddes av ei førstehjelpspute som fulgte med bruktbilhandelen?

Det går bra. Masse god karma på vei i din retning, så snart du slipper taket... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja ingen kan vel påstå at jeg ikke har vært snill :gjeiper:

Da skal jeg og karmaen min dra på shopping etter en ny, perfekt førstehjelpspute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vært førstehjelpsutstyr i de to bilene jeg har kjøpt. Den jeg har har jeg byttet ut ting etter hvert som ting er gått ut på dato, eller brukt. Plaster til barn som har falt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...